رئیس بنیاد شهید تنگستان تأکید کرد؛

لزوم تلاش در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

«داریوش محمدی» گفت: امروز وظیفه‌ داریم که با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن ضمن صیانت از آرمان‌ها و اهداف بلند شهیدان والامقام در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
کد خبر: ۳۸۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ - 16February 2020

لزوم تلاش در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در راستای صیانت از آرمان شهدا

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «داریوش محمدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان در دیدار با خانواده شهیدان «غلامحسین محمدی» و «غلامعلی دشتی» با بیان اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران مایه سربلندی مسئولان نظام است اظهار داشت: استقامت و صبر خانواده شهدا و جان‌فشانی شهیدان عزیز ستودنی است.

وی با بیان اینکه همه ما وامدار شهدا هستیم و باید پیرو راه شهدا باشیم گفت: پاسداشت و رهروی از شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها در هر زمان یک وظیفه بسیار مهم و اساسی برای همه مردم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه‌ داریم که با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن ضمن صیانت از آرمان‌ها و اهداف بلند شهیدان والامقام در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

محمدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: آرامش، امنیت، اقتدار و عزت کشور مدیون صبر و استقامت خانواده‌های شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار