نمکی خبر داد؛

نقش پزشکان در دفاع مقدس را با تولیدات فرهنگی و هنری نشان می‌دهیم

وزیر بهداشت گفت: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی انجام داده که برای نشان دادن این فعالیت‌ها به جامعه، تولیدات فرهنگی و هنری خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۸۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 16February 2020

نقش پزشکان در دفاع مقدس را با تولیدات فرهنگی و هنری نشان می‌دهیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سعید نمکی» وزیر بهداشت در حاشیه هشتمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در سالن قصرشیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌ مقدس برگزار شد، درخصوص همکاری این وزارتخانه در موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: در جلسه امروز یک‌سری آیین نامه‌ها در موضوع همکاری وزارت بهداشت با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین شده بود که به تصویب رسید.

وزیر بهداشت دفاع مقدس را خاطره به‌یادماندنی مردم ایران دانست و افزود: همکاران پزشک ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس کارهای بزرگی خلق انجام داده‌اند که ما در بزرگداشت آن‌ها کوتاهی نخواهیم کرد.

نمکی از تولید آثار فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای پاسداشت حماسه جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: وزارت بهداشت برای نشان دادن حماسه‌های بزرگ جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس تولیدات فرهنگی و هنری خواهد داشت و ما در وزارت بهداشت همواره پشتیبانی‌کننده از مباحث مرتبط با دفاع مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها