مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

نترسیدن از دشمن و مأیوس نبودن از مهم‌ترین پیام‌های شهداست

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن کاملی‌فر» گفت: نترسیدن از دشمن و ناامید و مأیوس نبودن مهم‌ترین پیام‌های شهدای ما است. دشمن می‌خواهد اینگونه وانمود کند که نظام نمی‌تواند مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۳۸۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ - 17February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن کاملی‌فر» در چهارمین همایش نقش ستاد تدوین نقش آموزش لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همدلی که خون شهید سلیمانی ایجاد کرد سال‌ها تلاش فرهنگی و تبلیغاتی می‌خواست.

کاملی فر افزود: سال‌ها روشن‌گری لازم بود تا جامعه را نسبت به توطئه‌ها آگاه کنیم، اما با شهادت سردار سلیمانی تنفری نسبت به آمریکا ایجاد شد که تاثیرگذاری خون شهید بر دنیای ما را نمایان ساخت.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: نترسیدن از دشمن و نا امید و مایوس نبودن مهم ترین پیام‌های شهدای ما است، دشمن می‌خواهد اینگونه وانمود کند که نظام نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

وی وجود رهبری و حضور و احساس مردم را عامل پایداری نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: وقتی تاریخ انقلاب‌های اتفاق افتاده را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که دو دلیل اساسی اختلافات داخلی و فشارهای خارجی اساسی در ناکامی آن ها تاثیرگذار بوده است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: در این ۴۱ سال، ما روزی را پیدا نمی‌کنید که از فشار و تهدید دشمن در امان بوده باشیم. از روز پیروزی انقلاب این فشارها بوده و روز به روز هم بیشتر شده است. با این حال، وجود رهبری و حضور و احساس مردم موجب مقاومت در برابر این مشکلات شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار