معاون سیاسی سپاه پاسداران:

آمریکایی‌ها بزودی از جبهه مقاومت در جغرافیای جهان ضربه می‌خورند

سردار «یدالله جوانی» گفت: به برکت خون سردار سیلمانی و شهدای مقاومت، آمریکایی‌ها بزودی ضربه‌ای از جبهه مقاومت در جغرافیای جهان دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۳۸۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 17February 2020

آمریکایی‌ها بزودی از جبهه مقاومت در جغرافیای جهان ضربه می‌خورند

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سیلمانی که در مصلی امام خامنه‌ای شهر «خورموج» بوشهر برگزار شد، با بیان این‌که سردار سلیمانی برای جوانان ما یک اسطوره بزرگ و جاودانه شده است، اظهار داشت: اگرچه آمریکایی‌ها امروز از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خوشحال هستند، اما آن‌ها بدانند که شهادت این سردار اسلام، امروز از زمان حیاتش برای آمریکا بسیار خطرناک‌تر شده است. آمریکا بداند که ایران و جبهه مقاومت اسلامی منطقه توان لِه کردن آن‌ها زیر پای خود را دارند.

وی افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باعث رویش‌های جدیدی در نقاط مختلف جهان شده است و ما امروز شاهد هستیم که جوانه‌هایش در حال سر در آوردن هستند و به برکت خون سردار سیلمانی و شهدای مقاومت آمریکایی‌ها بزودی ضربه‌ای از جبهه مقاومت در جغرافیای جهان دریافت خواهند کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به توطئه‌های آمریکا در ۴۰ سال گذشته علیه مردم و نظام اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا در همه توطئه‌های خود علیه ملت ایران شکست خورده و نتوانسته به نتیجه دلخواهش برسد.

وی اضافه کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۴۰ سال گذشته بدون وقفه و با اخلاص و تحت رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای برای اعتلای اسلام و تأمین امنیت، عزت و استقلال ملت ایران مجاهدت و در همین راه نیز خداوند چنین شهادتی را نصیب او کرد که باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی و مقاومت در سطح منطقه و جهان شد.

سردار جوانی گفت: آمریکا با حمایت مالی کشورهای عربی منطقه، جنگ نیابتی به راه انداخت و داعش را ایجاد و تلاش کرد با خونریزی، زمینه تسلط کامل بر منطقه را فراهم کند؛ اما سردار شهید حاح قاسم سیلمانی نگذاشت این توطئه عملی شود و امروز جهان یک قهرمان بیشتر در مقابل داعش نمی‌شناسد و آن فرمانده، سردار سلیمانی است.

معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مهم‌ترین مطالبه مردم منطقه، اخراج آمریکا در منطقه و  غرب آسیا دانست و بیان کرد: در اقدامی که به‌عنوان سیلی اول برای آمریکا توسط نیروهای مسلح و سپاه نواخته و پایگاه راهبردی عین‌الاسد آمریکا موشک‌باران شد، آن‌ها ناتوان از هر نوع تحرک شدند که نشان می‌دهد جایی برای ماندن در منطقه ندارند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا قدرت تحمل خسارت و اعلام تلفات و خسارت‌ها را ندارد و اگر داشت، رئیس جمهوری آمریکا بعد از زدن پایگاه عین‌الاسد به‌دروغ به ملت خود نمی‌گفت که هیچ چیزی در پایگاه اتفاق نیفتاده و کسی کشته نشده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها