مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

باید در انتخابات مجلس کسی را انتخاب کنیم که در تراز حاج قاسم باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: در انتخابات مجلس باید کسی را انتخاب کنیم که در تراز حاج قاسم سلیمانی باشد تا مجلس قوی و انقلابی داشته باشیم.
کد خبر: ۳۸۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 18February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم گرامیداشت اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با سخنرانی سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در شهرستان آق قلا برگزار شد.

داشتن روحیه خدمت شهید سلیمانی؛ شرط مسئولیت پذیری در جمهوری اسلامی است ///تیتر کوتاه و روان‌تر بزنید/// مدیرکل در این مراسم کلا دو پاراگراف حرف زده!!!/ محتوا کم است///

در این مراسم سردار ملک اظهار داشت: همه انقلاب مدیون امام راحل(ره)هستند، امام در شروع مبارزات انقلابی خود سربازی نداشتند و تمام رژیم طاغوت هم تمام قد در برابر ایشان ایستادند، اما امام راحل با توکل برخدا و روح بزرگ و الهی خود استقامت کردند و این انقلاب را با کمک مردم انقلابی ایران به پیروزی رساندند.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی یکی از انقلابی‌ترین افراد در زمان خودش بود و خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی خدمات فراوان و ارزشمندی را برای مردم منطقه و جهان انجام داد و اگر کسی بخواهد در جمهوری اسلامی مسئولیت بگیرد باید روحیه خدمت سردار سلیمانی را داشته باشد و در انتخابات پیش رو هم کسی را باید انتخاب کنیم که در تراز حاج قاسم باشد تا مجلس قوی و انقلابی داشته باشیم.

داشتن روحیه خدمت شهید سلیمانی؛ شرط مسئولیت پذیری در جمهوری اسلامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار