فرمانده سپاه بهشهر خبر داد؛

افتتاح خانه‌های محروم در روستا‌های «کیاسر»، «چالکده» و «زاغمرز» بهشهر

سرهنگ «حسن پورقربان» از افتتاح سه واحد خانه محروم در روستا‌های «کیاسر»، «چالکده» و «زاغمرز» خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ - 18February 2020

افتتاح خانه‌های محروم در روستا‌های «کیاسر»، «چالکده» و «زاغمرز» بهشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسن پورقربان» فرمانده سپاه بهشهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه افتتاح خانه محروم در روستای کیاسر بهشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به محرومیت‌زدایی اظهار داشت: به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بهشهر و کمیته امداد، سه واحد خانه محروم در روستا‌های «کیاسر»، «چالکده» و «زاغمرز» مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.

فرمانده سپاه بهشهر با اعلام اینکه واحد‌ها با هزینه تقریبی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه آماده شد، افزود: برای هر واحد مبلغ ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

پورقربان در ادامه از افتتاح ۲۴ واحد خانه محروم در امسال خبر داد و گفت: از مجموعه ۲۸ واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال ۹۸ از سوی بسیج سازندگی بهشهر، ۲۴ واحد تحویل داده شده و چهار واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهد شد.

به گفته فرمانده سپاه بهشهر ساخت خانه‌های محرومان در مناطق آسیب‌دیده و دوردست یکی از مأموریت‌های واگذار شده به بسیج سازندگی بوده که این پروژه‌ها در سطح شهرستان از سوی کمیته امداد و بهزیستی تحویل بسیج سازندگی داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار