هم‌اندیشی سینماگران جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبری

سومین نشست سینماگران و فعالان حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این بار با موضوع بررسی سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ - 19February 2020

هم‌اندیشی سینماگران جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبریبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سلسله نشست‌های تخصصی سینماگران با هدف ارتقا سطح دانش فعالین این حوزه و همچنین بحث و تبادل نظر که نهایتا منجر به هم اندیشی و هم افزایی سینماگران حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌شود، برگزار می‌شود.

سینماگران ضمن ابراز امیدواری نسبت نتایج این قبیل هم افزایی‌ها به بررسی زوایای مختلف و جزء به جزء فرمایشات مقام معظم رهبری و تکلیف سینما نسبت به گام دوم انقلاب پرداختند و آن را در بخش‌های پژوهش، فیلم نامه نویسی و تولیدات به بحث و تبادل و نظر گذاشتند.

در حاشیه این مراسم آقای «همراه» با اشاره به کارگاه های فیلمنامه نویسی که به لطف این سلسله جلسات تشکیل شده است، چهار فیلم نامه سینمایی و یک فیلمنامه مینی سریال که در دست نوشتن است را ماحصل و نتیجه این کارگاه ها دانست.

وی ضمن تشکر از مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بخصوص حمایت های  جعفری و خانم معدنی پور خاطرنشان کرد این حمایت و همکاری، بین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سینماگران نتایج بسیار مثبتی داشته که ثمرات آن در آینده به بار خواهد نشست.

این نشست که سومین نشست رسمی سینماگران حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود با حضور کارگردانان، تهیه کنندگان، فیلمنامه نویسان و تعدادی از بازیگران، چهارشنبه 30 بهمن در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار