مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان:

ترویج فرهنگ ایثار دغدغه مشترک اهالی رسانه است

سجاد بهمئی گفت: حفظ حرمت خون مطهر شهدا، تدبیر و بصیرت، دشمن شناسی و ترویج فرهنگ ایثار دغدغه مشترک همه اهالی رسانه است.
کد خبر: ۳۸۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ - 19February 2020

حرمت خون شهداء، بصیرت، دشمن شناسی و ترویج فرهنگ ایثار، دغدغه مشترک اهالی رسانه است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «سجاد بهمئی» مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان امروز ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان با سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های جهادی و رسانه ای خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان از آمادگی بیشتر برای همکاری همه جانبه خبر داد و اظهار داشت: حفظ حرمت خون مطهر شهدا، تدبیر و بصیرت، دشمن شناسی و ترویج فرهنگ ایثار دغدغه مشترک همه اهالی رسانه است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: با نزدیک شدن به اوج حضور کاروان های راهیان نور در خوزستان و ضرورت ایجاد قرارگاه رسانه ای و همچنین تلاش برای کیفیت بخشی به انتشار اخبار این حوزه به همکاری همه جانبه با خبرگزاری دفاع مقدس و دیگر اهالی رسانه نیازمندیم تا بتوانیم رسالت رسانه ای خود را در قبال این مناسبت فرا ملی به انجام برسانیم.

در ادامه سردار یوسفی به اهمیت نقش رسانه ها در دنیای امروز پرداخت و تاکید کرد: شما رسانه ها خاکریز اول جنگ نرم هستید و باید به عنوان پیشرو و جریان ساز در زمینه این سبک از مبارزه با استکبار جهانی سنگ تمام بگذارید تا خاکریزهای فرهنگی و اعتقادی و رسانه ای ما آسیب نبینند.

«هوشنگ نوبخت» مسئول خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان نیز از همکاری همه جانبه با بسیج رسانه خبر داد و گفت: برگزاری مشترک جشنواره های رسانه ای و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس در قالب محتواهای مختلف و رسانه ای گوناگون و بهره بردن از ظرفیت اهالی دغدغه مند و توانای رسانه ای در خوزستان از مهمترین مواردی است که می توانیم با همکاری بیشتر و بهتر به آن بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار