فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است و مردم در کمال آزادی عمل، مسئولان خود را انتخاب می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 19February 2020

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی استبه گزاش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت تامین نظم و امنیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است و مردم در کمال آزادی عمل، مسئولان خود را با واسطه و یا بدون واسطه انتخاب می‌کنند بنابراین مردم نقش موثری در انتخابات دارند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری ویژگی های فرد اصلح را در سخنرانی های خود بیان کردند بنابراین مردم باید در انتخاب کردن و رای دادن به نماینده خود به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مظاهری با بیان اینکه تامین امنیت و نظم انتخابات برعهده نیروی انتظامی است،  گفت: در این چند سال مردم خراسان شمالی نشان دادند که مردم آگاه و بصیری هستند و خوش‌بختانه اتفاق خاصی در این زمینه در استان نیفتاده است و خراسان شمالی جزو استان های با وضعیت سفید در زمینه انتخابات، اعلام  شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: نیروی انتظامی به هیچ حزب و گروه خاصی وابسته نیست و در خدمت مردم است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب آگاهانه، برگزیده شدن اصلح ترین فرد، انتخابات با امنیت کامل به کمک مردم و اصحاب رسانه و برگزاری انتخاباتی قانونمند و شفاف مدنظر نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: چهار هزار نفر از نیروهای انتظامی در زمینه های عملیات، نظارت، پشتیبانی و احتیاط فعالیت می کنند همچنین مرزبانی، یگان ویژه نیروی انتظامی و نیروهای سپاه پاسداران استان نیز با فرماندهی انتظامی استان در خصوص تامین امنیت انتخابات مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها