حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

حاج قاسم با شهادتش بشریت را زنده کرد/ دوم اسفند؛ عملیات جمهوری اسلامی علیه جبهه استکبار است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با شهادتش نه‌تن‌ها دنیای اسلام بلکه دنیای بشریت را زنده کرد، گفت: فردا عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه جبهه استکبار خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ - 20February 2020

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه ۱ اسفندماه) در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مناطق عملیاتی نیروی زمینی سپاه و نخستین سالگرد شهدای حادثه انتحاری تروریستی جاده خاش زاهدان در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در فرهنگ دینی ما شهید فقط زنده نیست بلکه زنده‌کننده و احیاگر است؛ حاج قاسم سلیمانی با شهادتش نه‌تن‌ها دنیای اسلام بلکه دنیای بشریت را زنده کرد.

وی درباره حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند که انتخابات واجب شرعی، وظیفه ملی و ادای یک حق الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انتخاب باید با حفظ اصل محوریت ولایت باشد، تاکید کرد: فردا عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه جبهه استکبار خواهد بود.

نمایندگانی از جنس حاج قاسم سلیمانی را انتخاب کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه روزی می‌رسد که باید از انتخاب‌های خودمان دفاع کنیم، افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید نمایندگانی از جنس حاج قاسم سلیمانی را انتخاب کنیم که نسبت به رهبری و شهدا «سربازی» کنند.

آسیب‌هایمان در این چهل سال به انتخاب‌هایمان مرتبط است

وی با تاکید بر اینکه امروز بصیرت‌افزایی برای همه واجب بوده و نمی‌توانیم نسبت به اطرافیانمان بی‌تفاوت باشیم، تصریح کرد: در نظام ولایی در این بیش از ۴۰ سال هرجایی که آسیب دیده‌ایم، به انتخاب‌هایمان ربط داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همین دنیا که عده‌ای را به سقوط می‌کشاند و راس تمام لغزش‌ها است برای بندگان مخلص خدا بزرگترین نعمت و فرصت خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: قرآن کریم تاکید دارد که دنیا بد نیست بلکه وابستگی به آن و اسیری و بندگی آن بد است؛ کسانیکه در این مزرعه (دنیا) بیشترین سود را بردند، شهدا بودند؛ آن‌ها حاضر نشدند آخرت خود را با دنیا معامله کنند.

وی با اشاره به آیه: عند ربهم یرزقون، تاکید کرد: با توجه به این آیه، شهید به مقصد و هدف نهایی خود می‌رسد؛ خدا میزبان و شهید میهمان و پذیرایی‌شونده است.

حاج قاسم سلیمانی حیات ابدی را چشیده بود

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی حیات ابدی را چشیده بود، تصریح کرد: شهدا به ما یاد داده‌اند که گرفتار دنیا نباشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید: منکم من یرید الدنیا و منکم من یرید الاخره؛ خداوند مردم را به دو گروه تقسیم کرده است؛ گروه نخست کسانیکه تلاششان در راستای تامین دنیایشان است و گروه دوم کسانیکه برای آخرت تلاش می‌کنند و می‌گویند اسیر دنیا نمی‌شویم؛ خداوند می‌فرماید که هر دو گروه را کمک می‌کند و به انتخاب و گرایششان احترام می‌گذارد، اما نتیجه همان است که انسان خودش انتخاب کرده است.

«ملازمت با ولایت» باید الگوی انتخاب‌هایمان باشد

وی با طرح این سوال که چه کنیم تا انتخاب‌های ما در راه بالا رفتنمان به‌سوی خدا باشد، گفت: باید الگوی انتخاب‌هایمان «ملازمت با ولایت» باشد؛ جز از راه ولایت نمی‌توان به صراط مستقیم رسید.

خداوند به‌وسیله نظام ولایی بر ما حکومت می‌کند

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه خداوند به‌وسیله نظام ولایی بر ما حکومت می‌کند، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت‌نامه خود به مظلومیت، ولی فقیه اشاره کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی افتخارش سربازی ولایت بود؛ این شهید بزرگوار مطالبات رهبری را درک و خوب عمل می‌کرد.

وی با اشاره به وحدت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: این انقلاب تا این رهبری، نیرو‌های مسلح و ایستادگی را دارد، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

در این مراسم از سه کتاب «من قاسم سلیمانی هستم»، «می‌خواهم تکاور شوم» و «در جستجوی لاله‌ها» به قلم محمد حسین‌خانی رونمایی شد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار