ابوترابی‌فرد:

نمایندگان دنیاطلب به درد مردم نمی‌خورند/ به مجلس قوی نیاز داریم

امام جمعه موقت تهران گفت: نماینده‌ای که زندگی اشرافی دارد و دنیاطلب است، نمی‌تواند مشکلات مردم را رفع کند؛ مردم انتظار دارند نمایندگانی وارد مجلس شوند که برای حل مشکلاتشان تلاش وافری کنند.
کد خبر: ۳۸۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ - 20February 2020

نمایندگان دنیاطلب به درد مردم نمی‌خورند/ به مجلس قوی نیاز داریمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران با اشاره به ویژگی‌های نماینده انقلابی اظهار داشت: تبعیت از رهبری، وابسته نبودن به گروه‌های قدرت و ثروت، انقلابی بودن و بصیرت از جمله خصایص یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم نمایندگانی انتخاب کنند که سوابق درخشانی در انقلاب دارند و در کنار داشتن تقوا و تعهد، از توان بالایی برای ایفای وظایف نمایندگی بهره‌مند باشند، بررسی سوابق کاندیداها از جمله راه‌هایی است که می‌توان کاندیدای اصلح را شناخت.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مجلس نقش مهمی در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد، مجلس نماد مردم سالاری دینی است و مردم با انتخاب آگاهانه خود، نمایندگانی شایسته به مجلس می‌فرستند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به لزوم تعامل خوب مجلس و دولت با یکدیگر ادامه داد: مجلس باید در تعامل با دولت باشد، اما اگر تخلف یا خطایی از دولت سر زد، مجلس بر عملکرد دولت نظارت داشته باشد تا دولت بهتر بتواند از ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات کشور استفاده کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید ساده زیست باشند، عنوان کرد: نماینده ای که زندگی اشرافی دارد و دنیا طلب است، نمی‌تواند مشکلات مردم را رفع کند؛ مردم انتظار دارند نمایندگانی وارد مجلس شوند که برای حل مشکلاتشان تلاش وافری کنند، در این رابطه تعهد و ساده‌زیستی از جمله خصایصی است که نمایندگان را با مردم پیوند می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم تبعیت دولت و مجلس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: مجلس و دولت از رهنمودهای ایشان برای حل مشکلات و اقتدار انقلاب استفاده کنند، خصوصاً در زمینه عملی کردن اقتصاد مقاومتی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: مجلس باید قوانین کارآمد تصویب کند. در گره گشایی از مشکلات نیازمند مجلسی قوی، فعال و انقلابی هستیم، امیدواریم مجلس آینده در مقابله با فساد و تحقق عدالت که از مهمترین مؤلفه‌های انقلاب اسلامی است، موفق باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها