حجت‌الاسلام امامی:

حضور مردم در انتخابات به قوی شدن کشور می‌انجامد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: یکی از راه های قوی شدن کشور حضور پرشور در صحنه های مختلف مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن است که مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.
کد خبر: ۳۸۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 20February 2020

حضور مردم در انتخابات به قوی شدن کشور می‌انجامد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «عسگر امامی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب امروز در مراسم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بخش باروق میاندوآب در سخنانی اظهار داشت: حاج قاسم به عنوان فرمانده محور مقاومت به مردم دنیا این پیام را داد که ما می توانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهادت حاج قاسم صدور انقلابی دیگر بود، افزود: انقلاب در حال صدور به دنیاست و شهادت حاج قاسم سرعت صدور انقلاب به دنیا را بیشتر کرد.

وی با اشاره به دشمنی های دشمنان با انقلاب و نظام اسلامی، گفت: دشمنان انواع دشمنی ها, توطئه ها و تحریم ها سناریوهای خود را مرحله به مرحله اجرا کردند ولی با هوشیاری و بصیرت مردم کاری از پیش نبردند.

حجت الاسلام امامی به موضوع برجام نیز اشاره و اظهار کرد: در موضوع برجام نیز ما به تعهدات خود عمل کردیم اما طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به انتقام سخت نیز اشاره ای داشت و گفت: ابرقدرتی آمریکا از بین رفته و آمریکا رو به افول است و در انتقام خون حاج قاسم و یارانش ما نخستین سیلی انتقام سخت را محکم نواختیم و این انتقام سخت نیز ادامه خواهد داشت.

وی به مشکلات اقتصادی نیز اشاره و با بیان اینکه باید در انتخاب خود دقت داشته باشیم، افزود: تفکرات لیبرالیسم یعنی حمایت از سرمایه داری و مشکلات اقتصادی نیز ناشی از این نوع تفکرات است و لذا باید در انتخاب خود دقت داشته باشیم.

امامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید قوی شویم، اظهار کرد: یکی از راههای قوی شدن حضور پرشور در صحنه های مختلف مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن است که مشت محکمی بر دهان دشمنان بود و در آینده نزدیک، انتخابات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید با حضور خود باعث قوی شدن شویم، تصریح کرد: حضور حداکثری دندان طمع دشمنان را از این کشور کوتاه می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار