آملی لاریجانی:

کشور‌های سلطه‌گر روی حضور مردم حساب دیگری باز خواهند کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز بوده و به انتخاب اصلح کمک خواهد کرد گفت: کشور‌های سلطه‌گر روی حضور مردم حساب دیگری بازخواهند کرد.
کد خبر: ۳۸۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 21February 2020

کشور‌های سلطه‌گر روی حضور مردم حساب دیگری باز خواهند کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از انداختن رای خود در صندوق ۱۷۹۴ مستقر در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران گفت: حضور در این عمل اجتماعی و عبادی را به مردم تبریک عرض می‌کنم و حضور در انتخابات برای اقتدار کشور و تامین امنیت ملی ما بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: در انتخابات ما هم تجلی مردم سالاری دینی را داریم برای منطقه و دنیا. شاید در این ۴۰ سال در هیچ کشور دنیا به این شکل مردمش در پای صندوق‌های رای حاضر نبودند و این یک مزیت بسیار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم ایران با درایت و بصیرت حضور گسترده خود در انتخابات را نشان دادند و به امنیت ملی بسیار مدد رساندند و به اقتدار و انسجام ملی کمک کردند.

وی افزود: بنابراین حضور یکپارچه مردم در انتخابات بسیار اثر گذار است و ما مطمئنیم کشور‌های سلطه‌گر روی حضور مردم حساب دیگری بازخواهند کرد.

وی هنچنین گفت: آن‌ها هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد به خاطر تلاش‌های ناموفق آن‌ها در این ایام که می‌خواستند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کنند. ان شالله حضور مردم موثر و سرنوشت ساز خواهد بود و هم انتخاب اصلح کمک خواهد کرد که مجلس به عنوان نهاد ریل گذار دستگاه‌های اجرایی است تقویت شود تا بتواند با تقنین مناسب برای دستگاه‌های اجرایی وضع بهتری را برای کشور رقم بزنند و تحول ایجاد کنند.

آملی لاریجانی در ادامه گفت: همانطور که رهبری هم فرمودند این انتخابات تاثیر‌های بسیار مهمی در کشور خواهد داشت. ما مطمئنیم حضور مردم انسجام و همبستگی میان آن‌ها را نشان خواد داد.

وی افزود: آن‌ها خواهند فهمید که این کشور کشوری نیست که با زور و تهدید و فشار‌ها خصوصا فشار‌های حداکثری در بحث تحریم مردم را از ارزش‌های انقلاب و نظام ناامید نمی‌کند.

آملی لاریجانی همچنین گفت: مشکلات در کشور وجود دارد و اتفاقا همین حضور مردم نشان می‌دهد که مرز مطالباتشان را از مرز نظام و از مرز حفظ امنیت ملی جدا می‌کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ما امیدواریم مجلس قوی سرکار بیاید و بتواند کمک کار باشد برای پیشرفت کشور و تقنین صحیح در کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم و ان شالله همه نهاد‌ها دست به دست هم بدهند و با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری کشور بر خلاف میل کشور‌های سلطه مسیر پیشرفت خواهد پیمود.

انتهای پیام / 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار