ادامه پشتیبانی ترکیه از حملات جبهه تروریستی النصره به حومه ادلب

وزارت دفاع روسیه از پشتیبانی ترکیه از حملات روز گذشته جبهه تروریستی النصره به حومه ادلب خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 21February 2020

ادامه پشتیبانی ترکیه از حملات جبهه تروریستی النصره به حومه ادلببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیاالیوم، نیرو‌های ترکیه از حملات توپخانه‌ای گروه تروریستی النصره به شهرک النیرب در غرب شهر سراقب در حومه ادلب حمایت کردند.

وزارت دفاع روسیه ادعا‌های نظام ترکیه مبنی بر آواره شدن حدود یک میلیون غیرنظامی از استان ادلب به سمت مرز‌های سوریه و ترکیه را به دلیل عملیات نظامی علیه تروریست‌ها تکذیب کرد.

مرکز آشتی حمیمیم در سوریه نیز آواره شدن صد‌ها هزار غیرنظامی از ادلب به مرز با ترکیه را به دلیل عملیات علیه تروریست‌ها تکذیب کرد.

این مرکز تاکید کرد که حمل و نقل در ادلب در هفته‌های گذشته عادی بوده و به همین دلیل ترکیه موفق شده است نیرو‌های زیادی را به آنجا منتقل کند.

یگان‌های ارتش سوریه روز گذشته حملات گروه‌های تروریستی به چندین محور حومه شرقی ادلب به ویژه در محور شهرک «النیرب» در غرب شهر سراقب را دفع کردند.

گروه‌های تروریستی برخوردار از حمایت‌های ترکیه و در رأس آن‌ها روز گذشته گروه تروریستی النصره اطراف سراقب، النیرب و تعدادی از مناطق در دادیخ و کفر بطیخ در حومه شرقی ادلب را هدف حملات خمپاره‌ای سنگین خود قرار دادند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها