امام جمعه کنگان:

بیمه شدن نظام دینی یکی از برکات حضور مردم در انتخابات است

حجت الاسلام «محمود محمودی» گفت: حضور مردم لبیک به ندای رهبری و ولی فقیه زمان و مراجع عظام تقلید و سپهبد شهید و سیدالشهدای مدافعان حرم حاج قاسم سلیمانی است و بیمه شدن نظام دینی یکی از برکات حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.
کد خبر: ۳۸۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ - 21February 2020

به گزارش دفاع‌‎پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران جمعه این شهر اظهار داشت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای اعتباری برای نظام و سیلی محکمی به دشمنان نظام و استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست کودک‌کش است.

وی گفت: حضور مردم لبیک به ندای رهبری و ولی فقیه زمان و مراجع عظام تقلید و سپهبد شهید و سیدالشهدای مدافعان حرم حاج قاسم سلیمانی است و بیمه شدن نظام دینی یکی از برکات حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

محمودی با تقدیر از همه کاندیداها و هوادارانشان که موجب شور و نشاط سالم انتخاباتی در دوران تبلیغات شدند به شاخصه‌های یک نماینده شایسته اشاره و عنوان کرد: منتخب مردم بایستی دارای شاخصه‌هایی مانند ایمان، شجاعت، تعهد و تخصص و کارآمدی، وظیفه شناسی، وفاداری به امام و رهبری و انقلاب و مردم و دلسوزی داشته باشد.

وی مردم را برندگان اصلی انتخابات دانست و با توصیه به نامزدهای انتخاباتی گفت: امروز روز رقابت و فردا روز رفاقت است، همه باید پیروزی را از آن خدا بدانند و کاندیدایی که برنده نشدند و حامیانشان به منتخب مردم تبریک بگویند و نجابت به خرج دهند.

امام جمعه با تاکید بر لزوم تمکین قانون و پرهیز از هرگونه خلاف قانونی بیان کرد: اعتراضی هم اگر وجود دارد فقط بایستی از مجرای قانون باشد.

محمودی با تبریک نزدیک شدن به ماه رجب و ایام میلاد امام باقر (ع) گفت: ماه رجب فرصتی طلایی برای شستشوی ذنوب در دریای غفران الهی و آشنایی بیشتر و عمل به سیره معصومان از جمله شکافنده علوم پیامبران امام محمد باقر (ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها