امام جمعه گناوه:

انتخابات نمایش تجلی قدرت و حضور با صلابت مردم است

حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: انتخابات نمایش تجلی قدرت و حضور با صلابت مردم است که با حضور و مشارکت حداکثری خود توطئه‌های دشمنان را نقش برآب و خنثی و به جهانیان ثابت خواهند کرد که وفادار به نظام هستند.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ - 21February 2020

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: انتخابات نمایش و تجلی قدرت و حضور با صلابت مردم است که با حضور و مشارکت حداکثری خود توطئه‌های دشمنان را نقش برآب و خنثی و به جهانیان ثابت خواهند کرد که وفادار به نظام هستند.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب تقویت و اقتدار  هر چه بیشتر  نظام و مصون بخشی از توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی گفت: یکی از مصادیق ایران قوی، مجلس قوی است تا بتواند با تصویب قوانین لازم به مسیر روبه جلو کشور عینیت ببخشد، مجلس قوی با انتخاب نامزدی که شجاع، انقلابی، کارآمد و اهل مطامع دنیوی نباشد محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب معیار و ملاک‌های فرد اصلح را در دیدارهای اخیر بیان فرمودند که برای همگان حجت است.

امام جمعه گناوه افزود: از کاندیداها، ستاد و حامیان آنان تقاضامندم هر نفری که به عنوان منتخب به مجلس راه یافت تبریک بگویند و از هرگونه مسئله‌ای که به ناراحتی و دلخوری بیانجامد پرهیز کنند. 

وی با محکوم کردن اقدام خزانه‌داری آمریکا در تحریم پنج عضو شورای نگهبان بیان کرد: اقدام آمریکا نشانه دستپاچگی  و نتیجه شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا  بیش نیست.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت فرارسیدن هفته تربیت اسلامی گفت: مبلغان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت نقش بسزایی در تربیت اسلامی نسل آینده کشور دارند.

وی بیان کرد: تربیت اسلامی باید از کودکان و نوجوانان صورت گیرد و  این مهم باید در اولویت متولیان امر تعلیم و تربیت قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار