امام‌ جمعه موقت اهرم:

حضور پرصلابت و گسترده مردم پای صندوق‌ها سیلی محکمی به آمریکاست

«حجت‌الاسلام اصغر صفری» با اینکه امروز ۲ اسفند روز سرنوشت سازی در تاریخ است، گفت: امروز حضور پرصلابت و گسترده مردم پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی به آمریکاست که خواستار عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ - 21February 2020

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، «حجت‌الاسلام اصغر صفری» امام‌ جمعه موقت اهرم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حضور پرشور، گسترده و حماسه‌ساز مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی، در پای صندوق‌های رأی نشانه صلابت و علاقه‌مندی مردم به‌نظام و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است و حضور پرصلابت مردم تنگستان پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی به آمریکاست.

وی با اینکه امروز دوم اسفند روز سرنوشت‌سازی در تاریخ است، گفت: امروز حضور پرصلابت و گسترده مردم پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی به آمریکاست که خواستار عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

امام‌جمعه موقت اهرم از مردم خواستند با حضور پای صندوق‌های رأی در شهرستان رأی خود را به صندوق‌های بیندازند، گفت: مردم با رأی و حضور پرشور خود موجبات تشکیل مجلسی قوی برای نظام اسلامی را فراهم کنند.

صفری یادآور شد: باید توجه داشت که نامزدهای پیروز در انتخابات رفتاری نجیبانه داشته باشند و کاندیدایی که رأی نیاورده نتیجه انتخابات هرچه باشد معتبراست زیرا میزان رأی ملت است و همه باید بپذیرند و تابع رأی مردم و قانون باشند.

امام‌جمعه موقت اهرم خاطرنشان کرد: خدشه در سلامت انتخابات رفتاری ناشایست است بنابراین دقت شود از گفتار تفرقه‌انگیز و دلسردکننده جدا پرهیز شود و همه باید بپذیرند که کاندیدای راه‌یافته نماینده همه مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها