امام جمعه دیر:

تقوا و اخلاق اسلامی در جریان انتخابات رعایت شود

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه مواظب باشیم در ساعات پایانی رأی‌گیری وسوسه نشویم و دست به هر کاری نزنیم، گفت: تقوا و اخلاق اسلامی در جریان انتخابات رعایت شود.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ - 21February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه دیر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه مواظب باشیم در ساعات پایانی رأی‌گیری وسوسه نشویم و دست به هر کاری نزنیم، اظهار داشت: تقوا و اخلاق اسلامی در جریان انتخابات رعایت شود.

وی گفت: امروز یکی از فرصت‌هایی است که دیگر تکرار نمی‌شود و حضور در انتخابات آن هم در اول وقت فریضه است تا این پیام را به دشمنان مخابره کنیم که فشارهای‌شان موجب نشده که مردم دست از نظام بکشند.

حسینی با بیان اینکه برخی در داخل کشور با اظهار نظرها و موضع‌گیری‌های‌شان دشمن را امیدواری می‌کنند اما ملت ایران تحت تأثیر جنگ روانی دشمنان قرار نمی‌گیرد، عنوان کرد: ویروس کرونا خطرناک‌تر از آنفلوانزا نیست اما الان چنان تبلیغ می‌کنند و می‌گویند که تنها راه حل آن در خانه ماندن است و وضعیتی از شهر قم ترسیم کرده‌اند که این گونه نیست.

وی با اشاره به اینکه این‌ها جنگ روانی است تا مردم را بترسانند و بعد بگویند تحریم‌ها و فشارها اثر کرده است، تأکید کرد: مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی دشمن را ناامید می‌کنند.

خطیب جمعه دیر با تأکید بر اینکه هم انتخابات خوب و هم انتخاب خوب باید داشته باشیم، اضافه کرد: متأسفانه برخی از نمایندگان مجلس به دنبال زد و بندهای سیاسی هستند و به صلاحیت وزرا کاری ندارند و جاهایی نیز مصوباتی را تصویب می‌کنند که آثارش تا سال‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگانی انقلابی و شجاع روانه مجلس شورای اسلامی کنیم، بیان داشت: نماینده باید شجاع باشد و مقابل امریکا محکم بایستد؛ مواظب باشیم به هر کسی رأی می‌دهیم اگر بدون تحقیق باشد باید بعدا جوابگو باشیم.

حسینی با تأکید بر رفع کدورت‌ها در فردای انتخابات، خاطرنشان کرد: کسانی که رأی نیاورده اند صبوری به خرج دهند و از طرفی  کاندیداهایی که رأی آورده‌اند بهتر است به‌جای برگزاری جشن پیروزی هزینه‌های آن را به نیازمندان اهداء کنند.

وی افزود: در روز شنبه، همه نتیجه انتخابات را بپذیریم و به کاندیدای پیروز تبریک بگوییم و اگر کاندیدی اعتراضی دارد از مسیر قانونی دنبال کند از طرف دیگر فردی که پیروز انتخابات شده است نماینده همه مردم و کل کشور است و باید پاسخگوی همه باشد و در فاصله 100 روز مانده تا بازگشایی مجلس یازدهم با نخبگان و رقبای انتخاباتی خود اتاق فکر تشکیل دهد و از تجربیات نمایندگان سابق و کاندیداهای فعلی استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار