فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد؛

بکارگیری ۶ هزار نفر برای حفظ نظم و امنیت انتخابات در مازندران

سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: حدود ۶ هزار نفر برای حفظ نظم و امنیت، حفظ امانت مردم و برقراری امنیت شعبات اخذ رأی در استان بکارگیری شده‌اند تا مردم استان بتوانند در امنیت و آرامش کامل به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.
کد خبر: ۳۸۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 21February 2020

حدود ۶ هزار نفر برای حفظ نظم و امنیت انتخابات مازندران بکارگیری شدندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران عصر امروز در حاشیه بازدید از شعبات انتخابات اظهار داشت: عرصه انتخابات یک جشن ملی است و قطعاً وظیفه اصلی نیروی انتظامی در این صحنه برقراری نظم و امنیت شعبات اخذ رأی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از زمان شروع ثبت نام کاندیداها برنامه ریزی‌های لازم را برای تأمین امنیت انتخابات برعهده گرفته است، تصریح کرد: این مأموریت تا پایان اخذ آرا مردمی و اعلام نتایج ادامه خواهد داشت.

میرفیضی خاطرنشان کرد: حدود ۶ هزار نفر برای حفظ نظم و امنیت، حفظ امانت مردم و برقراری امنیت شعبات اخذ رأی در استان بکارگیری شده‌اند تا مردم عزیز استان بتوانند در امنیت و آرامش کامل به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.

میرفیضی با اشاره به حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی افزود: قطعاً در این دوره هم شاهد حضور پررنگ و حداکثری مردم شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات خواهیم بود.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن مبنی بر عدم حضور مردم در عرصه انتخابات گفت: مردم ما هوشیارتر از همیشه شرکت در انتخابات را وظیفه خطیر دینی، اسلامی، ملی و دینی خود می‌دانند و همانند گذشته نقش خود را به خوبی در این عرصه ایفا خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با بیان اینکه در این دوره از عرصه انقلاب اسلامی حماسه‌ای بزرگ‌تر از حماسه‌های گذشته برای انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد، اظهار داشت: مردم شریف استان مازندران با حضور پرشور خود در انتخابات همچون حماسه ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوگویان و دشمنان قسم خورده نظام خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار