دیدار برخی از مدیران استان مرکزی با مادر شهید «علی‌حسین بابایی»

دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی و جمعی از اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان مرکزی با مادر شهید «علی حسین بابایی» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۸۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ - 22February 2020

بازدید مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی از مادر شهید «علی حسین بابایی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار «محسن کریمی» دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، «شهریار فولادوند» مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی و جمعی دیگر از اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان مرکزی  با مادر شهید «علی حسین بابایی» دیدار کردند.

این شهید متولد آذر ۱۳۴۵ اراک است که پس از ۱۶ ماه و در اردیبهشت ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ در منطقه باغ رضوان شلمچه به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت نامه شهید آمده است:

«راهی که شهید پیموده است رهروان خستگی‌ناپذیر می‌خواهد. مبادا روزی برسد که اسلحه شهید بر زمین بماند که ان شاءالله آن روز نخواهد آمد. پیام دیگری که تمام شهدا دارند این است که هیچ گاه از امام خمینی که همان اسلام است دور نشوید و همیشه برای سلامتی و طول عمر این یگانه محور وحدت اقشار اسلامی‌ دعا کنید و طرفدار ولایت فقیه باشید که همین سعادت شما را تضمین می‌کند و این شما را بس است که قانون الله بر جامعه حکومت کند. به گفته امام قدر این نعمت الهی را بدانید که این بزرگترین نعمت است.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها