جانباز سرافراز ماهشهری به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز سرافراز علی حلافیان یکی دیگر از آلاله‌های بوستان ایثار و شهادت از بندر ماهشهر پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.
کد خبر: ۳۸۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ - 24February 2020

جانباز سرافراز ماهشهری به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، یکی دیگر از آلاله‌های بوستان ایثار و شهادت از بندر ماهشهر پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.

جانباز سرافراز «علی حلافیان» از رزمندگان خوزستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه و نبرد با دشمنان اسلام به افتخار جانبازی نائل آمد و از آن پس تاکنون با درد و رنج مجروحیت همنشین بود.

این جانباز ماهشهری بیش از این فراق یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از حضور در جبهه به آسمان پر کشید.

آئین تشییع پیکر پاک این جانباز دلیر با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان، وابستگان، فامیل، همسایگان، بستگان، همشهریان و هم استانی‌ها در بندر ماهشهر برگزار شد.

جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان درآئین تشییع پیکر پاک جانباز سرافراز «علی حلافیان» حضور داشتند.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پاک جانباز سرافراز «علی حلافیان» به باغ رضوان بندر ماهشهر منتقل شد و در خانه ابدی آرام گرفت.

سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز با ارسال پیامی شهادت این جانباز دلاور ماهشهری را تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار