مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تاریخ انقلاب سرشار از صدها پیروزی بر ویروس‌های واقعی و ساختگی دشمنان است

سردار «عباس یوسفی» گفت: ملت بزرگ و هوشیار ایران تاکنون بر صدها ویروس واقعی و ساختگی دشمنان غلبه کرده است.
کد خبر: ۳۸۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 27February 2020

تاریخ ایران سرشار از صدها پیروزی بر ویروس های واقعی و ساختگی دشمنان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز در دیدار با کارکنان این اداره‌کل ضمن توصیه به رعایت اصول بهداشتی و ایمنی اظهار داشت: ملت بزرگ و هوشیار ایران تاکنون بر صدها ویروس واقعی و ساختگی غلبه کرده است.

وی افزود: اگر ملت عزیز و بصیر ما کمی تفکر کنند به پشت پرده این هجوم‌های ناجوانمردانه پی خواهند برد. بسیاری از تحلیل‌گران دنیا به یقین رسیده‌اند که وقتی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار نتواند در مسیر سالم با دیگر کشورها رقابت کند دست به حرکاتی غیر انسانی می‌زند که فقط در ذات یک دیکتاتور و مستکبر می‌تواند نمود پیدا کند.

یوسفی در ادامه ضمن دعوت مردم به آرامش و عدم توجه به شایعات گفت: وقتی کشور چین مدعی شد که در سال آتی و در شاخص‌های بزرگ اقتصادی، آمریکا را پشت سر می‌گذارد تنها گزینه استکبار، ضربه زدن به اقتصاد این کشور از طریق تزریق ویروس و عواقب آن بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ملت بزرگ ایران هوشیار‌تر از آن هستند که در دام شایعات و فضای مسموم امپراطوری رسانه‌ای غرب گرفتار شوند چون تاریخ سرافراز این ملت نشان می‌دهد که بارها از این بحران‌های ساختگی و نفوذی به سلامت عبور کرده‌اند و پوز دشمنان نظام، انقلاب و اسلام را به خاک مالیده‌اند.

این مسئول گفت: با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزی‌های مسئولان امر و تلاش جامعه پزشکی و البته هوشیاری مردم عزیز بر ویروس کرونا پیروز می‌شویم و با اقتدار بیش از پیش در راه اعتلای پیشرفت کشور عزیزمان قدم برخواهیم داشت تا دشمنان بدانند و بفهمند که این ملت بزرگ همان مردمی هستند که از دل 8 سال جنگ تحمیلی و ده‌ها سال تحریم ناجوانمردانه و صدها نقشه شیطانی سربلند بیرون آمدند و لحظه‌ای نگذاشتند که اقتدار و صلابت و سلامت کشورشان به خطر بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار