ناظری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

توصیه‌ به خانواده‌ها برای تعطیلات نوروزی/ زمینه‌ موفقیت فرزندانمان را فراهم کنیم

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان استان تهران با اشاره به ایام تعطیل نوروز 1399 در توصیه‌ای به خانواده‌ها برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود گفت: اگر استفاده صحیح از فرصت‌ها را به فرهنگ تبدیل کنبم، جامعه به‌سمت موفقیت حرکت می‌کند و زمبنه موفقیت فرزندانمان را فراهم کرده‎ایم.
کد خبر: ۳۸۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۰ - 22March 2020

«حجت‌الله ناظری» سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به تعطیلات نوروزی 1399 در توصیه‌ای به خانواده‌ها برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود اظهار داشت: توصیه ما به بزرگ‌ترها و در جهت پر کردن اوقاف فراغت فرزندانشان است. خوب است همگی نوع زندگی آدم‌های موفق را مطالعه کنیم تا متوجه شویم کسانی موفق‌اند که از فرصت‌ها کمال استفاده را می‌کنند.

وی آغاز موفقیت را در فعالیت مستمر دانست و گفت: خیلی مهم است که وقتی دیگران استراحت می‌کنند، شما برای موفقیت کار و فعالیت داشته باشید؛ این آدم‌ها می‌درخشند. ما اگر بتوانیم در تعطیلات نوروز 1399 در موضوع مورد علاقه خود این نکته را جا بیاندازیم که این تعطیلات یک فرصت مغتنم برای رسیدن به علقه‌ها و علایق است لذا از آن بهترین استفاده را می‌کنیم.

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان استان تهران تصریح کرد: اگر کسی به یک موضوع مانند انیمیشن علاقه‌ دارد از این ایام استفاده کند و به‌طور تخصصی 20 فیلم انیمیشن ببینند. یا اگر برنامه‌سازی را دوست دارید می‌توانید در این ایام روی همان علاقه کار کنید. این نکته اگر به فرهنگ تبدیل شود، جامعه به‌سمت موفقیت حرکت می‌کند.

ناظری افزود: ما در طول سال کمتر به سینما و مراکزی که بچه‌ها دوست دارند می‌رویم، باید تعطیلات نوروزی به‌گونه‌ای باشد که حداقل پنج بار به سینما برویم. کسی تئاتر دوست دارد و شخص دیگری موزه‌ها را دوست دارد، با توجه به همین علاقه‎‌ و استعدادها است که آینده بچه‌ها رقم می‌خورد لذا مهم است که ایام تعطیلات نوروزی را در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار