حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد

حوزه بسیج دانشجویی شهید «مطهری» همدان طی بیانیه‌ای کشتار مسلمانان مظلوم هند را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۸۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ - 04March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حوزه بسیج دانشجویی شهید «مطهری» در اعتراض به خشونت و کشتار مسلمانان مظلوم هند بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هندوهای افراطی در روزهای گذشته، مرتکب جنایات وحشیانه و ددمنشانه بسیاری از جمله کشتار ده‌ها و زخمی کردن صدها تن از مسلمانان بی‌گناه، به آتش کشیدن و تخریب مساجد، خانه‌ها و اموال آنها شدند که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

حال آن که این فجایع در حالی رخ می‌دهد که فقط سکوت و نظاره‌گری مجامع بین‌المللی به اصطلاح حامی حقوق بشر و مراجع قضایی و امنیتی کشور هند را در برابر این جنایات در پی داشته و هیچ اقدامی در دفاع از جان و مال و ناموس مسلمانان بی‌دفاع انجام نگرفته است.

حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری ضمن محکومیت این جنایات غیر‌قابل تحمل که روح هر انسان آزاده‌ای با هر ملیت و مذهبی را در جهان می‌آزارد و نیز محکومیت این سکوت غیرانسانی مجامع بین‌المللی، اعلام می‌داریم ما نیز در کنار مسلمانان مظلوم هند هستیم و حتی در این روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، آنها را فراموش نخواهیم کرد.

در پایان از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمایت از این مظلومان و محکوم کردن بی‌توجهی دولت هند نسبت به این موضوع که نشانگر همراهی در سایه آنان با هندوهای افراطی است را خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها