باند احتكار اقلام بهداشتی توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس در شیراز منهدم شد

پاسدارارن گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس یک باند احتکار ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در شیراز را منهدم کردند.
کد خبر: ۳۸۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ - 05March 2020

باند احتكار اقلام بهداشتی توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس در شیراز منهدم شدبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، به توفیق الهی و با رصد اطلاعاتی و میدانی پاسدارارن گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس در ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز باند احتکار ماسک، دستکش و مواد ضد‌عفونی‌كننده و نیز تهیه و توزیع اقلام بهداشتی تقلبی و قاچاق، شناسایی و منهدم شد.

از این باند بالغ بر ۵۰۰ هزار قلم از انواع و اقسام بهداشتی شامل ۱۵ بشکه ۲۰ لیتری ژل دست‌ساز، یک هزار عدد ژل ظرف شده دست‌ساز، پنج لیتر الکل، پنج هزار عدد دستکش لاتکس، پنج هزار عدد ژل ماسک صورت، ۲۰ کیلو پودر سازنده ژل، یک هزار و ۹۲۵ عدد عطر و سه هزار عدد ظرف پلاستیکی كشف شده است.

همچنین سه هزار عدد برچسب تقلبی، ۲ دستگاه هم‌زن و دریل،‌ پنج هزار و ۲ عدد شامپو،‌ ۱۰۰ لیتر مواد اولیه جهت ساخت ژل، ۲ هزار عدد پودر صورت و ۱۰ لیتر رنگ خوراکی و مواد افزودنی از دیگر اقلام كشف‌شده از این باند احتكار بوده است.

یادآور می‌شود، پیش از این سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، طی روزهای گذشته انبارهای دیگری از اقلام احتكار شده را كشف و ضبط كرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها