مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خواستار شد؛

راه اندازی پویش مردمی «سنگر مهربانی»

سردار «عباس یوسفی» گفت: پویشی مردمی و رسانه‌ای با اولویت فضای مجازی با عنوان «سنگر مهربانی» را راه اندازی کنید تا بستری فراهم شود که رفاه حال بیشتری برای خانواده‌های ایرانی لحاظ شود.
کد خبر: ۳۸۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 10March 2020

راه اندازی پویش مردمی«سنگر مهربانی» توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان در جلسه با مسئول روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: نهضت همیاری، همدلی، ایثار و جهاد  بخشی از فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس است در این دوران نیازمند انتشار، گسترش و ترویج آن هستیم.

وی افزود: در راستای رسالت رسانه ای و اهمیت موضوع، پویشی مردمی و رسانه ای با محوریت فضای مجازی راه اندازی کنید و از همه ادارات، نهادها و سازمان های خدمات رسان و اقشار و اصناف مختلف بخواهید با توجه به خود قرنطینه کردن مردم جهت حفظ سلامت خود و خانواده شان، هر کسی به سهم خود قدمی برای رفاه حال بیشتر خانواده ها بردارد تا با فراغ بال بیشتری در خانه بمانند و نگران معیشت خود نباشند.

سردار یوسفی ضرورت راه اندازی این پویش مردمی و ارزشی را مهم دانست و گفت: اگر وجود چنین فرهنگی در 8 سال دفاع مقدس نبود بی شک تامین مایحتاج و گذران زندگی برای جامعه رزمنده مقدور نمی شد اما احسان و نیکوکاری و همدلی همه جانبه مردم و مسئولین باعث شد که هیچکس در زمان بحران جنگ احساس نیاز آنچنانی نداشته باشد.

در ادامه «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با استقبال از پیشنهاد سردار یوسفی عنوان این پویش مردمی را «سنگر مهربانی» نام نهاد و افزود: فضای حاکم بر جامعه بسیار شبیه به یک نبرد عمومی اما در حوزه سلامت است و همه اطرافیان ما همان همسنگرانی هستند که باید با سلاح ایمان، اخلاص و مهربانی از یکدیگر محافظت کنند.

وی هدف از انتشار این پویش مردمی را ایجاد بستر همدلی بیشتر و کمک به رفاه حال خانواده ها دانست و گفت: وقتی همه توصیه می کنیم که مردم برای حفظ سلامتی شان در خانه بمانند باید به فکر کمک به معیشت خانواده ها نیز باشیم لذا انتظار می رود که نهادهای دولتی و خدماتی از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و دیگر دستگاه ها هر کدام به نوبه خود، تسهیلات و تمهیداتی را در نظر بگیرند که بار مالی سنگین بر خانواده ها کمتر شود و انتظار از مردم هم این است که مالکان، اصناف و دیگر اقشار هر کدام به سهم خود قدمی بصورت رایگان برای هموطنان خود بردارند.

نوبخت از انتشار این پویش در فضای رسانه ای کشور و استان خوزستان خبر داد و افزود: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اولین عضو این پویش هستند و وعده دادند در اولین قدم بزودی بسته های بهداشتی و ملزومات پزشکی لازم را تقدیم خانواده های کارکنان اداره کل کنند تا با فراغ بال بیشتری در کنار خانواده های خود بتوانند با خود مراقبتی بر این ویروس منحوس غلبه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار