نامه‌های آسمانی شهدای البرز (۴)

خدا سرنوشتمان را مقدر کرده تا برای ولایت فقیه به مبارزه و جهاد بپردازیم

شهید علی اکبر ایمانی در وصیت نامه‌اش چنین می‌گوید: خدا سرنوشت‌مان را این گونه مقدر نموده تا هجرت کنیم و برای احیای خط او یعنی خط انبیا و اوصیای خدا و خط مستمر ولایت فقیه به مبارزه و جهاد بپردازیم.
کد خبر: ۳۸۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ - 23March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، شهید بسیجی «علی اکبر ایمانی منتظری» در آخرین نامه اش خطاب به خانواده اش چنین می گوید:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای کسانی که ایمان آورده اید؛ آیا دلالت کنم شما را به تجارتی سودمند که نجات دهد شما را از عذاب دردناک. ایمان بیاورید به خدا و رسولش و جهاد کنید در راه خدا با مال و جان، این برای شما بهتر است؛ البته اگر دانا باشید.

و اما؛ شهادت می دهم بر وحدانیت خداوند تبارک و تعالی و نبوت حضرت محمد (ص) و امامت حضرت علی (ع) و یازده فرزندش که  خلیفه های خدا و وصی های رسول  الله هستند. اکنون که خدا سرنوشت مان را این گونه مقدر نموده تا هجرت کنیم و برای احیای خط او یعنی خط انبیا و اوصیای خدا و خط مستمر ولایت فقیه به مبارزه و جهاد بپردازیم، خیلی خوش بختم که همانا «جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند این در را فقط به روی دوستان خاص خویش می گشاید»؛ ولیکن اولیای خاص خدا که من از کثرت گناهان، نه تنها نمی توانم جزو اولیای او باشم تا چه رسد به اولیای خاص او.

اما مسئله این است که خدا «ارحم الراحمین» است و نباید از رحمت او ناامید شویم. آیا هیچ چیزی می تواند رحمت خدای را توصیف کند؟

سلام بر پدر و مادر گرامی و عزیزم، سلام بر تو ای برادر و خواهر، سلام بر تمام مسلمانان جهان که در همه زمان ها مستضعف و تحت ستم غارت گران بوده اند و هر مجاهدی در زمان خودش برای زیستن در عزت به نبرد پرداخته و این  نبرد از آغاز بشریت و به خصوص  بعد از تاریخ اسلام ادامه یافته است و من در زمانی زندگی می کنم که متجاوزین بعثی به میهنم حمله ور شده اند و برادران فلسطینی مان در زیر چکمه های زورگویان فریاد یاری می طلبند و دست شان به دعا سوی خدا و نگاه شان به سوی من و توست و با این شعار که ان شاالله تحقق بیابد:« امروز ایران، فردا فلسطین » و به گفته ی امام عزیزمان که فتح بیت المقدس باید از عراق بگذرد و به ندای «هل من ناصر ینصرنی» سرور شهیدان و بزرگ آزاده تاریخ که گفت: «آیا کسی هست که مرا یاری کند؟» لبیک می گویم.

درود بر شما ای پدر و مادر که مرا در محیط گرم خانواده تربیت و با معارف اسلامی آشنا کرده اید. درک خواهید کرد که راهی جز انتخاب شهادت سرخ علوی که امام حسین (ع) نیز ندای آن را داده، نداشتم؛ و اما این را بدانید که مرگ سرخ بهتر از زندگی ننگین است و اما آن مرگی پرارزش و زیباست که در راه جهاد برای خدا باشد.

عزیزانم، به خدا قسم، آگاهانه و عاشقانـه بدین راه پا مــی گذارم و به خدا قسم که هرگز دوست نداشتم بدان صورت بمیرم؛ بلکه همیشه خواهان آن بودم که خدا نیز افتخار آن را بدهد که در راه راستش مبارزه کنم.

اکنون روح خدایی ما را به بیعت با خط سرخ ولایت فقیه فرا می خواند؛ اکنون حکم قطعی و شرعی اسلام است که با روح خدا همراه باشید و پیرو راستین ولایت فقیه که همان ولایت رسول الله است، باشید.

پدر و مادر مهربانم،  بدانید که من امانتی از جانب خدا نزد شما بودم و اکنون خداوند تبارک و تعالی آن امانت را از شما پس گرفت و بدانید که همه ما دیر یا زود خواهیم رفت و بازگشت ما به سوی خداست و چیزی جز عمل صالح از ما باقی نخواهد ماند؛ چنان که گذشتگان رفتند و خاک شدند.

پدر و مادر گرامی از این که فرزند خوب و باوفایی برای شما نبودم، مرا ببخشید و حال  که به خود آمده ام از کارهایم خجل و شرمنده ام. خطاهای نابشخودنی این فرزند کوچک خویش را ببخشید.

پدر و مادر، برادر و خواهر؛

امام عزیز ما، روح خدا، امام سازش ناپذیری است که همه ی عمرش را در راه تداوم ارزش های انقلاب سپری کرده است،  تنهایش نگذارید و هم چون همیشه به سخنانش عمل کنید و در هنگام نمازهای تان امام عزیزمان، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، نجات دهنده مستضعفین جهان را دعا کنید.

پدر و مادر، از شما می خواهم که اگر شهادت نصیب من حقیر شد، گریه نکنید و بدانید که هیچ کس حق مطالبه کردن خون من را ندارد.

در آخر، از شما حلالیت می طلبم و با شما عزیزانم خداحافظی می کنم. والسلام علی من اتبع الهدی.

 

* زندگی نامه:

نام شهید: علی اکبر ایمانی منتظری

تاریخ تولد: 2 خرداد ماه 1343

تاریخ شهادت: 2 مرداد ماه 1361

نوع عضویت: بسیجی

محل مزار: گلزار امامزاده محمد (ع) (کرج)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها