در پی کامنتهای متعدد ایرانیان

صفحه اینستاگرام مجله شارلی از دسترس عموم خارج شد+عکس

ایرانیانی که هیچ توهینی به مقدساتشان را تحمل نمی کنند، صفحه مجله هتاک فرانسوی در اینستاگرام را تبدیل به کمپین عشاق محمد(ص) کردند.
کد خبر: ۳۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ - 19January 2015

صفحه اینستاگرام مجله شارلی از دسترس عموم خارج شد+عکس

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پس از اقدامات توهین آمیز مجله شارلی نسبت به پیامبر مکرم و معظم اسلام، کمپین خودجوشی راه اندازی شد که شبکه های اینترنت را فراگرفت.

پس از به اوج رسیدن این کمپین و پیوستن اقشار مختلف مردم به آن، پیامی در شبکه های اجتماعی دست به دست منتقل شد که مضمون آن دعوت به اعتراض مستقیم به اقدام موهن مجله شارلی بود. در همین راستا مردم ایران به صفحه این مجله در اینستاگرام رفتند و با درج نظرات خود، عشق و ارادت خالصانه خود به حضرت محمد صلوات الله علیه را نشان دادند و با این کار اعتراضی به حرکت غیرانسانی این مجله نمودند.

گفتنی است تعداد نظراتی که تا زمان مخابره این خبر در این صفحه درج شده است تقریبا 28380 نظر می باشد.

اما دقایقی پیش صفحه این مجله در اینستاگرام از دسترس عموم حذف شد و به عبارتی، مجله شارلی در اقدامی عجیب از ایرانی ها فرار کرد و صفحه اش راprivate نمود تا دیگر افراد غیرفالو نتوانند نظری بگذارند. این خود نشان دهنده دروغ بزرگ مدعیان آزادی بیان است که تحمل ابراز نظرات مودبانه مردم را ندارند. البته گفتنی است باز هم مردم غیور و متدین ایران بایستی به ارسال این پیام ها ادامه دهند چرا که جسارتی که این مجله به ساحت اسلام و انسانیت کرده است شایسته پاسخ هایی کوبنده تر و عمیق تر خواهد بود. جنگ نرم علیه اسلام و ایران اسلامی ادامه دارد.

آنچه در زیر میبینید زیر و رو کردن صفحه رسمی مجله ایست که توهین به مقدسات اسلام را در دستور کار دارد

 

!

نظر شما
پربیننده ها