وصیتنامه شهید «علی اكبر احسانی تیرتاشی»؛

خداوند شهادتم را زیارت در كربلا قبول كند

در قسمتی از وصیتنامه شهید «علی اكبر احسانی تیرتاشی» آمده است: این تنها آرزوی اولیه شما بود كه در زمان حیات­تان زیارت كنی و اگر هم به شهادت رسیدم و اگر لایق بودم إن شاءالله خداوند شهادتم را زیارت در كربلا قبول كند.
کد خبر: ۳۸۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ - 25March 2020

خداوند شهادتم را زیارت در كربلا قبول كند /// اتونشر بشه برای ششم فروردین که تولد این شهیدهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، شهید «علی‌اكبر احسانی تیرتاشی» در ششم فروردین 1344 در روستای «تیرتاش» گلوگاه به دنیا آمد و در نهم تیر 1366 در منطقه «ماووت»، به خیل هم‌سنگران شهیدش پیوست.

در قسمتی از وصیتنامه شهید «علی اكبر احسانی تیرتاشی» آمده است:

ای سلحشوران! بجنگید و برزمید كه دیری نمی‌پاید به سرچشمه حقیقت خواهید رسید. اوصیكُم بِتَّقوالله.

امیدوارم خداوند جلیل و رحمان گام‌های مبارزان را بر ضد جنایتكاران مستحكم بدارد و قلب ما را برای پذیرایی نور خود آماده گرداند.

بارالها! عمری در این دنیا از نعمات تو استفاده نمودم و سپس در راه چگونه مردن یاری ام كن و اگر در راه چگونه مردن موفق هستم باز بنده را از لطف بیش از پیش خود محروم ننمای. حال كه دشمن بدسیرت درخت نوپای انقلاب را با این جنگ تحمیلی صدمه وارد كرده است باید هوشیار باشیم كه هرچه زودتر برای رفع نقایص آن برآییم.

مردم شهیدپرور! گامی در راه مستقیم بردارید كه همان خط ولایت فقیه است. هرگاه رزمنده ای به لقاءالله می‌پیوندد كمال تمایلش اش همین بوده است. پس شما نباید اجازه به فرصت طلبان دهید كه خون عزیزان ما را نادیده بگیرند و شما پسران و دختران من و امّا تو ای فرزندم علی اصغر اگر از میان شما می‌روم و دیگر میان شما نیستم هیچگاه غافل از دشمن نباشید. راهم را ادامه دهید.

فرزند بزرگم علی اصغر جان! نور چشم بنده تمام خانواده و تمامی زندگی را اول از همه به خدا سپرده و در ثانی تو را كفیل آن می‌دانم. امیدوارم از فرزندان خردسالم خوب نگهداری كنی و آنها را برای اسلام و برای پیشبرد اهداف اسلامی تربیت كنی و بیش از همه در مورد نامدار سقای كربلا، فرزندم ابوالفضل را به شما تأكید می‌كنم كه ایشان را هم بیش از دیگران تحت نظر داشته باشید و همچنین در مورد اطاعت از مادر به شما فرزندان بیش از حد سفارش می‌نمایم.

فرزندم! مبادا از خدا غافل بمانی. وسوسه شیطانی تو را فریب دهد. مبادا كاری كه رضای خدا در آن نیست از تو سر بزند و افراد دورو و منافق دوری كنی. و تو ای برادرم! وصیتنامه ام را برایتان می‌فرستم از آن نگهداری كن كه پیوست همین نامه است و در مورد سركشی به خانه سفارشی بیش از این نمی‌كنم كه محافظ خانه بنده باشید و همچنین علی اصغر را حتماً در مورد چگونگی رسیدگی به اموال زندگی آگاه نمایید.

و امّا مادرم! می‌دانم كه برای من زحمات زیادی كشیدی و زمان بهره برداری از من نتوانستم دِین ام را ادا كنم و از تمام خواسته‌های تو و آرزوهایت بلكه یكی را انجام دهم، باشد إن شاء الله كه این دفعه راهی سرزمین كربلا خواهم شد و از جلوی راه‌مان دشمنان اسلام را به زیارت كربلا، قبر شش گوشه حسین بن علی خواهم برد. این تنها آرزوی اولیه شما بود كه در زمان حیات­تان زیارت كنی و اگر هم به شهادت رسیدم و اگر لایق بودم إن شاءالله خداوند شهادتم را زیارت در كربلا قبول كند. و شما برادرانم هر یك به سهم خودتان دشمنان را لحظه ای نگذارید آرام باشند و سوء استفاده كنند...

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار