وصیتنامه سردار شهید «حسین احمدی»؛

خداوند انتقام از منافقین کوردل خواهد گرفت

در فرازی از وصیتنامه سردار شهید «حسین احمدی» آمده است: به برادران و خواهران عزیز، سفارش می‌کنم که هوشیار باشند و برای اسلام خدمت کنند و جای شهدا را خالی نگذارند چراکه دشمنان اسلام مرموزانه به کارهای خودشان ادامه می‌دهند و بخصوص به منافقین کوردل هشدار می‌دهم که روزی فرا خواهد رسید که انتقام خدا به سراغتان خواهد آمد و در دنیا و در آخرت نیست و نابود خواهید شد.
کد خبر: ۳۸۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ - 20March 2020

خداوند انتقام از منافقین کوردل خواهد گرفت ///// اتونشر بشه برای اول فروردین که تولد این شهیدهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار شهید «حسین احمدی» فرزند «احمد» در یکم فروردین 1344 در شهرستان محمودآباد به دنیا آمد. این شهید عزیز در 23 مهر 1367 در منطقه عملیاتی سردشت به شهادت رسید.

وصیتنامه این شهید بزرگوار در ادامه می‌آید:

بسم رب الشهدا

مکتبی که عبادت دارد. اسارت ندارد (امام خمینی)

«و قاتلوهم حتی لا تکون فتنة و یکون الذین الله»

«و با کافران جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود و آئین همه دین خدا باشد.»

با نثار و تقدیم عرض ادب به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و نائب برحقش امام امت و سلام بر ملت قهرمان پرور و شهید پرور ایران و با تقدیم عرض درود به ارواح منزه و طیبه پاک شهدای اسلام از صدر تاکنون و با عرض درود به سرور آزادگان جهان حسین بن علی (ع) و به امید پیروزی نهائی رزمندگان اسلام و آزادی اسراء و شفاء مجروحین.

خانواده عزیزم! از اینکه در سپاه خدمت می‌کنم ناراحت نباشید زیرا هدفم از سپاه خدمت کردن این است که به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی مداوا بخشم و رضای خدا را هم بجا آورده باشم.

مادر! از اینکه  فرزندی را در راه خداوند تسلیم نموده ای ناراحت و دلگیر نباشید. چرا که این امر خداست و باید به امر خداوند اجر نهاد ان شاء الله، و خداوند روح شهیدان را شاد نموده و آنها را با نام امام حسین (ع) و علی اکبر محشور گرداند. امیدوارم که راه شهدا را ادامه داده و حافظ خون شهیدان‌مان باشید.

مادر عزیزم! هیچ گونه ناراحتی از بابت من نداشته باش. چرا که هر چه خدای منان خواهد همان است و با سلام مجدد بر شما پدر و مادر عزیزم امیدوارم که حال همگی شما خوب بوده باشد و به یاری خدا هیچ گونه غم و اندوهی در وجود مبارکتان دیده نشود چرا که من از طرف خانواده ام در حال خدمت به اسلام عزیز و وطن اسلامی خودم می‌باشم و امیدوارم که خدا از ما قبول کند.

و بنده کوچکتر از آن هستم که برای مردم قهرمان و شهیدپرور پیام بفرستم لذا ناچاراً به برادران و خواهران عزیز، سفارش می‌کنم که هوشیار باشند و برای اسلام خدمت کنند و جای شهدا را خالی نگذارند چراکه دشمنان اسلام مرموزانه به کارهای خودشان ادامه می‌دهند و بخصوص به منافقین کوردل هشدار می‌دهم که روزی فرا خواهد رسید که انتقام خدا به سراغتان خواهد آمد و در دنیا و در آخرت نیست و نابود خواهید شد.

و در آخر عرایضم چند بیت شعر را به عاشقان الله و یاران امام حسین (ع) هدیه می‌نمایم و در ضمن تقاضا می‌شود که خانواده‌های معظم و محترم شهدا را تنها نگذارید تا شهدا از شما راضی باشند چرا که رضایت شهدا رضایت خداوند می‌باشد و از همه مومنین در صورت بروز خلاف غیر اسلامی که از اینجانب سر زده است عفو نمایند.

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست 

این چه شمعی است که جانها همه پروانه اوست

حاضرم در راه دین از تن جدا گردد سـر

مــن بــمیرم بـاک نیست امـا بـماند رهبرم

لاله ایــن چنین آغشته به رنگ است هـنوز 

سـپر از دست مـینداز کــه جـنگ است هـــنوز

والسلام

شهید حسین احمدی

شعار همیشگی یادتان نرود

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار (آمین)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار