فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران:

اصحاب رسانه از طلایه‌داران مقابله با کرونا هستند

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: مردم باید بدانند در این روز‌های سخت اصحاب رسانه به رغم خستگی‌های مستمر از طلایه داران مقابله با کرونا هستند.
کد خبر: ۳۸۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 19March 2020

اصحاب رسانه از طلایه‌داران مقابله با کرونا هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا زالی با تاکید بر نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی به مردم در مورد کرونا، اظهار کرد: از خبرنگاران برای فعالیت فشرده در هفته‌های اخیر برای پوشش اخبار ستاد مقابله با کرونا کمال قدردانی را دارم.

وی افزود: یکی از گروه‌هایی که این روزها کمتر از آنان نام برده شد و مظلومانه و با مروت در ثبت و ضبط و مستند سازی و تنویر افکار عمومی تلاش کردند، اصحاب رسانه‌اند.

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به تلاش تمامی رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، فضای مجازی و تمامی رسانه‌های جمعی، گفت: باید در واپسین ساعات سال قدرشناس زحمات این عزیزان باشیم، زیرا کمک شایان توجهی کردند و تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای داشتند.

زالی ادامه داد: طبق نظر سنجی که در تهران انجام شد، ۸۰ درصد مردم اطلاعات خود را درباره ویروس کرونا از رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما دریافت کرده اند.

وی افزود: عزیزان ما در رسانه‌ها شب و روز نمی‌شناسند و آثار خستگی بر سیمای آنان نیز متظاهر است و این تلاش آنان بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار