مادر شهید «صادق الهامی» در قم به فرزند شهیدش پیوست

حاجیه خانم «کبری بهبودی» مادر بزرگوار شهید «صادق الهامی»، به فرزند شهیدش پیوست و در آرامستان بهشت معصومه (س) قم به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۸۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ - 19March 2020

مادر شهید «صادق الهامی» در قم به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حاجیه خانم «کبری بهبودی شاهسوار» همسر مرحوم آیت الله علی الهامی کلوانق و مادر بزرگوار شهید والامقام «صادق الهامی» بر اثر بیماری به لقاء الله پیوست و امروز در آرامستان بهشت معصومه (س) قم به خاک سپرده شد.

آیت الله «علی الهامی» پدر بزرگوار این شهید عزیز متولد کلوانق از توابع تبریز، از شاگردان امام خمینی (ره) و عضو حلقه تفسیری فضلای حوزه علمیه قم بود که سال ۱۳۹۲ به رحمت ایزدی پیوست و در جوار مزار فرزند شهیدش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

بسیجی شهید «صادق الهامی کلوانق» فرزند علی متولد ۲۸ اسفند سال ۱۳۳۶ در قم و از نیرو‌های جمعی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بود. وی در تاریخ دهم مهر سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در پاسگاه زید به شهادت رسید؛ شهید الهامی در هنگام شهادت، دانشجوی تربیت معلم بود و بدین سان نامش در زمره شهدای فرهنگی استان قم ثبت شد.

در بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز که در مرداد ماه سال ۶۱ نوشته شده، آمده است: «امیدوارم در ظل توجهات امام زمان (عج) و با یارى خداوند قادر متعال همیشه در حال خدمت به اسلام باشید و خدا را فراموش نکنید و قرآن را بیشتر بخوانید و عمل کنید.

از همه آنهایى که با انقلاب و رهبرى آن و روحانیت اصیل و انقلابى عناد مى‌ورزند و نق‌نق می‌کنند و در جهالت بسر مى‌برند، نه دور و بر جنازه من بیایند و نه در مجالسى که احتمالا تشکیل می‌شود شرکت کنند، چون همیشه دلم مى‌خواسته تا آنجا که بتوانم مرز حق و باطل را کاملا مشخص کنم.‌

می‌خواستم همیشه خوارج، از یاران واقعى امیرالمومنین على (ع) براى مردم جدا شوند و منافق افشا شده و نفاق از جامعه ریشه کن شود؛ البته اشتباه نشود که جامعه ما بهترین جامعه‌هاست در کل، جامعه ما باشرفترین، پیشرفته‌ترین، فهمیده‌ترین جامعه‌ایست که توطئه‌ها را خوب میشناسد»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها