بازتاب پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه‌های جهان

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از تحویل سال ۱۳۹۹ شمسی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.
کد خبر: ۳۸۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 20March 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پایگاه خبری روسیاالیوم با نقل سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی به ملت ایران آورده است: رهبر ایران ضمن تبریک حلول سال جدید شمسی از ملت این کشور به دلیل حفظ وحدت در سال گذشته قدردانی کرد.

این پایگاه خبری در ادامه تصریح کرد: رهبر (معظم) انقلاب اسلامی سخنان خود را با تبریک به خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس آغاز و ضمن قدردانی از کادر پزشکی در مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد: فداکاری‌های کادر پزشکی و داوطلبان برای خدمت رسانی به بیماران در ایران مایه افتخار است و این خدمات نماد همبستگی در زمان سختی به شمار می‌رود.

روسیاالیوم همچنین از تأکید مقام معظم رهبری بر تحقق اهداف کشور در سال گذشته سخن گفت.

شبکه المیادین نیز با پوشش خبری سخنان رهبر معظم انقلاب آورده است: رهبر ایران سال جدید شمسی را سال «جهش در تولید» نامگذاری و بر ضرورت ده برابر کردن تولید به گونه‌ای که بر معیشت مردم تأثیر گذارد، تأکید کرد.

المیادین به نقل از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزود: تحریم‌ها در کنار ضررها، منافعی هم دارند از جمله این که ما را به سمت رفع نیازهای داخلی خود پیش می‌برد و این فرصت خوبی است و می‌توان با به کارگیری همه بخش‌ها،مجموعه‌های دانش‌بنیان و گروههای پر شمار جوان، مبتکر و فعال این فرصت را مغتنم شمرد.

خبرگزاری فرات نیوز با نقل سخنان مقام معظم رهبری آورده است: رهبر ایران امسال را به نام «جهش تولید» نامگذاری و بر نقش تولید در احیای اقتصاد ملی تأکید کرد.

فرات نیوز به نقل از رهبر معظم انقلاب آورده است: سال گذشته سال سختی برای ملت ما بود اما در کنار این سختی‌ها افتخارات متعددی نیز در این سال وجود داشت که برخی از آنها بی‌نظیر است.

فرات نیوز ادامه داد: رهبر ایران با اشاره به اجرای تحریم‌ها علیه این کشور، گفت: این تحریم‌ها علی رغم همه ضررهایش در نهایت به نفع ما تمام خواهد شد زیرا فوایدی نیز دارد.

خبرگزاری رویترز نیز با انتشار بخش‌های از سخنان مقام معظم رهبری آورده است: رهبر ایران در سخنانی که به مناسبت آغاز سال جدید به صورت مستقیم از تلویزیون ایران پخش شد، تصریح کرد که تحریم‌های آمریکا، ایرانیان را خودکفا و متحد کرده است.

این رسانه به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: ما با وحدت سال سختی را پشت سر گذاشتیم و من از ملت ایران به دلیل این حد از اتحاد و همبستگی تشکر می‌کنم.

پایگاه خبری عربی ۲۱ نیز با نقل سخنان نوروزی حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کرد: ایران از تحریم‌های آمریکا بهره برده است و این تحریم‌ها ما را در همه زمینه‌ها خودکفا کرده است.

در ادامه آمده است: رهبر ایران به سختی‌های سال گذشته اشاره کرد و افزود که سال گذشته سال سختی بود که با سیل آغاز شد و با کرونا تمام شد و بین آن هم اتفاقات متعددی از جمله زلزله و تشدید تحریم‌ها به وقوع پیوست اما حادثه بزرگتر جنایت آمریکا با هدف قرار دادن شهید قاسم سلیمانی و همراهان وی و شهید ابومهدی المهندس بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار