رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور خبر داد؛

اهدای 1000 عدد ماسک به ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان نور  

حجت‌الاسلام «عیسی توپاحیدری» از اهدای هزار عدد ماسک و اقلام بهداشتی به ستاد مبارزه با ویروس کرونای نور توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ - 20March 2020

اهدای 1000 عدد ماسک و اقلام بهداشتی به ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان نور به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «عیسی توپاحیدری» ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقلام بهداشتی همچون ماسک و الکل ضدعفونی از محل موقوفات تهیه و برای توزیع بین بیماران و مراکز درمانی در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم گامی کوچک در راستای کمک به کادر خدوم بهداشتی و درمانی شهرستان و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز آن‌ها برداریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور با اشاره به ضدعفونی بقاع و امکان متبرکه این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا افزود: در حال حاضر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تمامی بقاع متبرکه این شهرستان تعطیل است.

توپاحیدری در بخش دیگری با توجه به فرا رسیدن سال جدید و تأمین مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، مرحله دوم طرح آستان مهربانی با هدف کمک به مستمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت در شهرستان نور در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های خداپسندانه سازمان اوقاف اجرای طرح دست‌های مهربانی و رسیدگی به نیازمندان جامعه است، تصریح کرد: این طرح باعث انس و الفت هرچه بیشتر اقشار مردم با اوقاف و آشنایی هرچه بیشتر با موضوع وقف و توانمندی وقف در رفع نیازهای جامعه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها