تشییع پیکر مادر شهیدان «شعبانزاده» در قم

حاجیه خانم «فاطمه پرش» مادر بزرگوار شهیدان «شعبانزاده» به لقاءالله پیوست و در جوار مزار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
کد خبر: ۳۸۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ - 21March 2020

تشییع پیکر مادر شهیدان «شعبانزاده» در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حاجیه خانم «فاطمه پرش» مادر بزرگوار شهیدان محمد و رضا «شعبانزاده» به لقاءالله پیوست.

پیکر این بانوی انقلابی و ایثارگر، امروز همزمان با نخستین روز سال ۹۹ و در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، طی مراسمی در صحن آستان مقدس و گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر (ع) برگزار شد و سپس در جوار مزار فرزندان شهیدش در قطعه والدین شهدا در این گلزار آرام گرفت.

«علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان شعبانزاده عنوان کرد: «درگذشت بانوی صبور، مادر شهیدان والامقام، محمد و رضا شعبان‌زاده عزیز موجب تالم و تاثر شد. این مادر فداکار و مؤمنه که با صبر و استقامت و بندگی خالصانه خدا، فرزندان رشید خود را در راه پاسداری از انقلاب و سربلندی اسلام تقدیم کرد، سرمایه بی‌بدیل و افتخاری ماندگار بوده و همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس کشورمان خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به همرزمان شهیدان شعبان‌زاده و عموم بازماندگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن بانوی بزرگوار، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم»

پاسدار شهید «رضا شعبانزاده» فرزند حسین در ۲۵ مردادماه ۱۳۴۱ در قم به دنیا آمد و ۱۹ بهمن سال ۱۳۶۱، هنگامی که با دوست همرزمش شهید محمود منتظر در منطقه رقابیه در حال تردد بود، خودرویشان هدف گلوله توپ دشمن قرار می‌گیرد و پیکرشان متلاشی می‌شود.

شهید «محمد شعبانزاده» فرزند حسین در سال ۱۳۳۹ به دنیا آمد و ششم مرداد سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه پاسگاه زید، به شهادت رسید و مفقود شد و پیکر مطهرش ۱۸ سال بعد تفحص شد و در خرداد سال ۱۳۷۹ در جوار مزار برادرش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها