استاندار قم خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی مقابله با کرونا از سوی ارتش و سپاه در قم

بهرام سرمست از اجرای طرح ضربتی مقابله با کرونا طی دو هفته آینده از سوی سپاه و ارتش در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ - 20March 2020

اجرای طرح ضربتی مقابله با کرونا از سوی ارتش و سپاه در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «بهرام سرمست» استاندار قم امروز در دیدار با امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش که در محل استانداری صورت گرفت، با تقدیر از همکاری گسترده نیرو‌های درمانی سپاه و ارتش در مبارزه با کرونا اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای مدیریت بحران این روند را ادامه دهند و همچنین باید محدودیت‌هایی در ورودی‌ها و خروجی‌های استان و مراکز خرید صورت گیرد تا هراندازه بتوان جلوی تجمعات را گرفت و حلقه انتشار ویروس را شکست.

استاندار قم با اشاره به با تثبیت وضعیت کرونا در قم، گفت: قرار است با بهره گیری از توان ارتش جمهوری اسلامی یک طرح ضربتی دیگری برای ریشه کنی این بیماری از امروز به مدت دو هفته در قم اجرا شود تا ان شاء الله ۱۵ فرردین ماه ویروس کرونا به طور کامل در قم ریشه کن و مهار شده باشد.

سرمست گفت: اگر بتوان این حلقه را شکست داد می‌توان آمار افراد درگیر با کرونا را کاهش داد و طی این بحران ما تعدادی از همشهریان خود را از دست دادیم و این خود مردم هستند که باید همکاری کنند.

وی با اشاره به اقدامات نیرو‌های ارتش وسپاه برای مقابله با بجران کرونا در قم، گفت: پایگاه‌های ارتش در ورودی و خروجی شهر و اجرای طرح غربالگری همچنین در زمینه ضدعفونی کردن میادین و معابر شهر اقدامات مناسبی انجام دادند که انشاالله اجر خود را خواهند گرفت و ما از آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

استاندار قم با اشاره به استقرار بیمارستان سیار ارتش در قم بیان کرد: امید است با بهتر شدن وضعیت بحران و کاهش تردد و افزایش همکاری مردم و همچنین اجرای طرح ضربتی در آینده نیاز به استقرار این بیمارستان نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح ضربتی با کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران امید است با مشارکت مردم تا ۱۵ فرودین بحران کرونا را مهار و این استان در زمینه مهار و مقابله الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها