رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به «دفاع پرس» پاسخ داد؛

چرایی عدم واکنش جریان "تشیع انگلیسی" به اهانت ساحت پیامبر اکرم(ص)

احمد سالک گفت: "تشیع انگلیسی" نباید خلاف نقطه نظرات انگلستان سخنی بگوید و آنچه که می تواند بیان کند، باید در راستای خواسته های سرویس های جاسوسی این کشور باشد.
کد خبر: ۳۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 19January 2015

چرایی عدم واکنش جریان

حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در پاسخ به سوال چرایی عدم واکنش جریان «تشیع انگلیسی»، در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، با اشاره به بیان رهبری مبنی بر اینکه "منشأ تشیع انگلیسی، استعمار پیر انگلستان است"، گفت: وقتی انگلستان حامی توهین به رسول الله(ص) است، اگر این جریان بخواهند در مقابل این هتاکی ها که به ساحت پیامبر اکرم(ص) صورت می گیرد واکنش نشان دهد، باعث خواهد شد تا انگلستان جیره دلاری این جریان را قطع کند و حتی دیگر اجازه نخواهند داد تا از شبکه های ماهواره ای این کشور بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: تشیع انگلیسی نباید خلاف نقطه نظرات انگلستان سخنی بگوید و آنچه که می تواند بیان کند باید در راستای خواسته های سرویس های جاسوسی این کشور باشد.

سالک بر این مطلب که جریان تشیع لندنی، مزدور انگلستان است تأکید کرد و اظهار داشت: وقتی کسی مزدور و نوکر ارباب کسی یا کشوری باشد، نمی تواند خلاف نظر ارباب خود در جهان صحبت و حرکتی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها