امام جمعه دلوار؛

تولید دستکش در دفتر امام جمعه شهر دلوار

حجت‌الاسلام «علی زاهد دوست» گفت: گارگاه تولید دستکش یک‌بار مصرف به همت ستاد نماز جمعه بخش دلوار راه‌اندازی شده و به دلیل کمبود مکان دفتر امام جمعه را در ایام تعطیلات و حتی بعد از آن در اختیار این کارگاه قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۳۸۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ - 21March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهد دوست» امام جمعه دلوار با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به دستکش یک‌بار مصرف بهداشتی، اظهار داشت: تصمیم گرفتیم یک کارگاه تولیدی را راه‌اندازی کنیم تا نقش ناچیز خود را در یاری‌رساندن به مردم و خادمین سلامت ایفا کنیم.

وی گفت: این کارگاه تولید دستکش یک‌بار مصرف به همت ستاد نماز جمعه بخش دلوار راه‌اندازی شده و به دلیل کمبود مکان دفتر امام جمعه را در ایام تعطیلات و حتی بعد از آن در اختیار کارگاه قرار داده‌ایم.

امام جمعه دلوار تأکید کرد: این کارگاه، در دو نوبت فعالیت می‌کند و ظرفیت تولید روزانه هزار جفت دستکش یک‌بار مصرف بهداشتی را دارد.

زاهد دوست افزود: با توجه به نیاز مردم در منطقه و اعلام آمادگی داوطلبان مردمی جهت همکاری، در روزهای آینده ظرفیت تولیدی کارگاه افزایش نیز خواهد یافت.

وی بیان کرد: این کارگاه تولیدی، روزانه و در چند نوبت ضدعفونی می‌شود تا دستکش‌های تولیدشده بدون هیچ‌گونه آلودگی احتمالی به دست مردم برسند.

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: این کارگاه باهمت مردم تجهیز شده، بنابراین دستکش‌های تولیدشده به صورت رایگان و با اولویت مردم بخش دلوار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار