استاندار خوزستان:

سختگیری‌های اعمال شده برای حفظ سلامتی خود مردم است

غلامرضا شریعتی گفت: انتظار می‌رود شهروندان از اجتماعات در سطح شهر‌های استان خودداری کنند چرا که هر سختگیری در دستور کار قرار می‌گیرد برای حفظ سلامتی خود مردم است.
کد خبر: ۳۸۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ - 21March 2020

سختگیری های اعمال شده برای حفظ سلامتی خود مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز در حاشیه بازدید از ایست بازرسی محور مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد به بهبهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنترل سختگیرانه محورهای ورودی و خروجی استان از روزهای گذشته به برخی از شهرستان ها ابلاغ شده و در صورت لزوم این سختگیری‌ها بیشتر خواهد شد.

وی افزود: انتظار می‌رود شهروندان از اجتماعات در سطح شهرهای استان خودداری کنند چرا که هر سختگیری در دستور کار قرار می‌گیرد برای حفظ سلامتی خود مردم است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امسال هیچ تمهیداتی برای میزبانی از میهمانان نوروزی اندیشیده نشده و امید می‌رود خود شهروندان و مسافران شرایط موجود را درک کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت خوزستان پایدار است اما در بیماری های عفونی وضعیت پایدار با یک غفلت شکننده است و یک نفر می تواند بسیاری از افراد را مبتلا کند.

شریعتی تصریح کرد: برای پایداری این وضعیت تلاش خود را دو چندان کرده ایم و در روزهای آینده تصمیمات بهتری خواهیم گرفت.

وی گفت: تمامی برنامه های ما برای کنترل این ویروس بدون همکاری مردم به سرانجام نمی‌رسد و انتظار می‌رود شهروندان در این زمینه ما را یاری کنند.

استاندار خوزستان افزود: در حال حاضر ۴۲۲ در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۴۲ بیمار بهبود یافته و مرخص شده اند اما ۵۷ نفر فوت کرده و ۱۲۰ بیمار دیگر نیز در بیمارستان ها بستری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار