طی پیامی؛

روابط عمومی کل سپاه درگذشت والده سردار نایینی را تسلیت گفت

روابط عمومی کل سپاه در پیامی درگذشت والده ارجمند شهید حمیدرضا نایینی و سردار علی محمد نایینی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 22March 2020
روابط عمومی کل سپاه در پیامی درگذشت والده ارجمند شهید حمیدرضا نایینی و سردار علی محمد نایینی را تسلیت گفت.به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت سکینه گدازچی والده شهید حمید رضا نایینی و سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نایینی رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ دوم پاسدار برادر علی محمد نایینی
رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

انا لله و انا الیه راجعون
با سلام و تحیات
درگذشت والده ارجمند جنابعالی و شهید والامقام «حمیدرضا نایینی»، مرحومه «حاجیه خانم سکینه گدازچی»موجب تاثر و تالم پاسداران انقلاب و همکاران جنابعالی گردید.
بی شک مجاهدت، صلابت و شکیبایی مادرانی معزز مانند آن بانوی مومنه و صالحه در تربیت فرزندانی مجاهد، انقلابی و ولایی و نیز اهدای شهیدانی گرانقدر در میدان‌های جهاد فی سبیل الله و عرصه‌های دفاع مقدس از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی که موجبات رضای الهی و سربلندی ایران و ایرانی در تاریخ معاصر را رقم زدند در وصف نمی‌گنجد و کلمات در تکریم و ستایش آنان قاصر است.
با ادای احترام به ساحت ایمان و مقام صبر و بردباری آن بانوی جلیله، این مصیبت جانکاه را به جنابعالی و بیت شریف شهید نایینی تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقیده سعیده رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنیم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار