مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد؛

استقبال گسترده مازندرانی‌ها از جشنواره‌های مجازی در نوروز ۹۹

«عباس زارع» از استقبال گسترده مردم، از جشنواره‌های مجازی «با هم در خانه» و پویش کتابخوانی نوروزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ایام نوروز ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 22March 2020

استقبال گسترده مازندرانی‌ها از جشنواره‌های مجازی در نوروز ۹۹به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، صبح امروز در جمع خبرنگاران از استقبال گسترده مردم، از جشنواره‌های مجازی «با هم در خانه» و پویش کتابخوانی نوروزی این اداره کل در ایام نوروز ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور و لزوم ماندن مردم در خانه، جشنواره‌های مجازی این اداره کل باعث جذب مردم و ارائه آثار فرهنگی و هنری ارزشمندی شد.

زارع گفت: تعداد زیادی از مردم استان مازندران و حتی سایر استان‌ها با مشاهده فراخوان‌های فرهنگی و هنری این اداره کل، در قالب تولید محتواهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای حضور فعال خود را نشان داده و ارسال آثار همچنان ادامه دارد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان همچنین اذعان داشت: علاقمندان می‌توانند در جشنواره تولیدات فرهنگی،هنری و رسانه‌ای با عنوان «در خانه بمانیم» و پویش کتابخوانی نوروزی که از طریق رسانه‌های مجازی واتساپ و اینستاگرام در حال انجام است، آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۱۹۵۷۶۷۹۱ ارسال نموده و در بخش پویش کتابخوانی نوروزی نیز از طریق ایجاد تگ در پستهای منتشره یا استوری اینستاگرام با آدرس @ershad_mazandaran نسبت به معرفی کتابهای مطالعه شده خود بپردازند.

این مدیر فرهنگی و هنری استان تصریح کرد: علاقمندان تا ۱۵ فروردین می‌توانند در این جشنواره‌ها شرکت کنند، بدیهی است به آثار برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است نتیجه جشنواره باهم در خانه در نیمه دوم اردیبهشت و نتایج مسابقه پویش کتابخوانی نوروزی، هر هفته اعلام و جوایز برگزیدگان به آنها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها