معاون مهندسی ناجا:

کارکنان ناجا در خط مقدم مواجهه با ویروس منحوس «کرونا» قرار دارند

سردار «محمدرضا اسحاقی» با بیان اینکه کارکنان ناجا در خط مقدم مواجهه با ویروس منحوس «کرونا» قرار دارند، گفت: توجه به سلامت و رفاه کارکنان در شرایط به وجود آمده موجب دلگرمی آنان و خانوادهای‌شان خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ - 22March 2020

کارکنان ناجا در خط مقدم مواجهه با ویروس منحوس «کرونا» قرار دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدرضا اسحاقی» معاون مهندسی ناجا با حضور در استان مازندران از اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بازدید کرد.

معاون مهندسی ناجا در بازدید از کارگاه تولید ماسک و تهیه اقلام بهداشتی برای کارکنان انتظامی استان اظهار داشت: این عمل خداپسندانه، یک اقدامی جهادی، انقلابی و ارزشی است.

سردار اسحاقی با بیان اینکه کارکنان ناجا در خط مقدم مواجهه با این ویروس منحوس قرار دارند، خاطرنشان کرد: توجه به سلامت و رفاه کارکنان در شرایط به وجود آمده موجب دلگرمی آنان و خانوادهای‌شان خواهد شد.

وی ادامه داد: امنیت و سلامت از مهمترین نعمت‌های الهی به شمار می‌روند و بازخورد این اقدامات منجر به تضمین سلامت مردم و ارتقاء امنیت عمومی در جامعه می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: در شرایط فعلی که مردم عزیز میهن اسلامی ما در مبارزه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، همه اقدامات و تلاش‌های ما باید معطوف به پیشگیری از شیوع این بیماری در جامعه شود.

معاون مهندسی ناجا با قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور که این روزها مجاهدانه در حال خدمت به مردم هستند بر رسیدگی به وضعیت افرادی که درگیر این بیماری شدند تاکید کرد.

سردار اسحاقی همچنین ضمن بازدید از معاونت آماد و یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان گفت: اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و قطعا اقدامات پشتیبانی و عملیاتی انتظامی استان اعم از یگان ویژه، کادر درمانی و پشتیبانی انتظامی استان، دلگرمی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را در پی خواهد داشت.

در این کارگاه روزانه بیش از 1300 ماسک بهداشتی با تلاش کارکنان انتظامی استان و اعضای پلیس افتخاری تولید و به همراه سایر اقلام بهداشتی به کارکنان یگان‌های اجرایی و عملیاتی و همچنین کادر درمانی استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها