علوی:

تنها راه غلبه بر کرونا همکاری مردم است

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در شرایط کنونی رفتن به مسافرت، دید و بازدیدهای نوروزی و خرید عید تهدیدی جدی برای سلامتی افراد و آحاد جامعه است.
کد خبر: ۳۸۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 23March 2020

تنها راه غلبه بر کرونا همکاری مردم استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید احسن علوی با اشاره به ضرورت توجه مردم به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و ماندن در خانه، اظهار داشت: در ابتدا به تمام خانواده‌هایی که عزیزان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند، تسلیت می‌گویم. شیوع این ویروس باعث شده تا نه تنها ایران بلکه تمام کشورهای دنیا شرایط بحرانی را در این روزها تجربه کنند.

وی در ادامه افزود: این ویروس از بعد اقتصادی و اجتماعی تاثیرات گسترده‌ای را بر روی کشورهای مختلف جهان گذاشته است و برای مهار این ویروس باید سنجیده و متدبرانه عمل شود. در کشورهای توسعه یافته این مردم هستند که خود مدیریت این ویروس را در دست گرفته‌اند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید وجود این ویروس را باور کنند. با رفتن به مسافرت این ویروس از شهری به شهر دیگر منتقل شده و حتی خطر ابتلا را افزایش می‌دهد. می‌توان به جرات گفت که در شرایط کنونی مسافرت رفتن نوعی خودکشی است.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز حیات افراد و جامعه تحت تاثیر این ویروس قرار دارد و بی‌توجهی گروهی می‌تواند زندگی همه افراد جامعه را به خطر بیندازد. ما از لحاظ کادر پزشکی، تخت بیمارستانی و امکانات بهداشتی و درمانی نیز در تنگنا قرار داریم و تنها راه غلبه بر این ویروس همکاری مردم است.

نماینده مردم سنندج در مجلس در ادامه با اشاره به ضرورت توجه مردم به دستور‌العمل‌های ستاد مقابله با کرونا، بیان کرد: در شرایط کنونی رفتن به مسافرت، دید و بازدیدهای نوروزی و خرید عید تهدیدی جدی برای سلامتی افراد و آحاد جامعه است. از مردم خواهشمندیم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی جدی از سوی دولت، بیان کرد: دولت اقدامات مقطعی را در دستور کار قرار داده اما کافی نیست. انتظار می رود رئیس جمهور شخصا به صحنه آمده و جلسات ستاد مقابله با کرونا به صورت روزانه برگزار شود. همه باید کرونا را جدی بگیرند و نمی توان به سادگی از کنار این ویروس عبور کرد. ان‌شاءالله با کمک و همکاری مردم از این بیماری نیز عبور خواهیم کرد. به دولت پیشنهاد می‌کنم تا از اقشار ضعیف جامعه حمایت کند و در خصوص آب و برق و گاز در دو ماه اخیر بخشودگی‌هایی برای قشر ضعیف جامعه در نظر گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار