بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در محکومیت توهین به پیامبر (ص)

پشت صحنه حرکت مذبوحانه نشریه شارلی ابدو، سیاست های خصمانه آمریکا است

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای موهن پیامبر اسلام (صلی الله علیه وآله و سلم) محاکمه عاملان این رسانه صهیونیستی در مجامع حقوقی بین الملل را خواستار شد.
کد خبر: ۳۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ - 19January 2015

پشت صحنه حرکت مذبوحانه نشریه شارلی ابدو، سیاست های خصمانه آمریکا است

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس در ابتدای این اطلاعیه آمده است: اقدام شیطانی و توطئه آمیز صهیونیسم بین الملل که از طریق نشریه شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان چاپ و منتشر شده است در نزد تمامی ملل آزادیخواه و خداجوی، مطرود و قابل پیگیری و محاکمه می باشد و بی شک در پشت صحنه این حرکت زشت، موهن، مذبوحانه، شرارت بار و تفرقه افکنانه، سیاست های خصمانه آمریکا و دیگر سران دولت های کفر و استبداد جهانی است.

این اطلاعیه میافزاید: کینه ورزی جاهلانه و متعصبانه صهیونیست ها و افراطیون یهودی نسبت به دین مبین اسلام، قرآن و نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله وسلم) هنوز ادامه دارد که دشمنی و جاهلیت مدرن آن ها می توان در قالب های مختلف اعم از فیلم، کتاب، نقاشی و کاریکاتور مشاهده نمود.

صهیونیسم جهانی و دولت های غربی مدعی حقوق بشر و آزادی توهین به محبوب ترین و مقدس ترین شخصیت عالم را آزادی بیان تلقی می کنند و این در حالی است که همان مدعیان آزادی بیان حتی اجازه داشتن حجاب و یا بیان اعتقادات مسلمانان را برنمی تابند و تحقیق و بررسی پیرامون موضوع هولوکاست را به دانشجویان و تاریخ دانان و ... نمی دهند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: عظمت و اهمیت خیزش بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان اهداف پلید و نقشه های کثیف و ددمنشانه صهیونیسم را بیش از گذشته برملا و آشکار می سازد و مسلما این حرکت تفرقه افکنانه دشمنان اسلام باعث تقویت وحدت و همبستگی مسلمانان خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه ضمن محکومیت شدید حرکت زشت و ننگین این نشریه فرانسوی آمده است: توهین به پیامبر رحمت و مهربانی و اخلاق نیکو، عملی نابخشودنی است و یقینا پرچم توحید و اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) با دستان با کفایت حضرت مهدی موعود امام زمان (عجل الله تعالی الشریف) در سراسر گیتی به اهتزاز درآمده و برافراشته خواهد شد.

والله غالب علی امره

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار