مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس درگذشت عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس را تسلیت گفت

سید مجید هاشمی دانا درگذشت عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 24March 2020

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس درگذشت عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار  فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سید مجید هاشمی دانا مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس در پیامی درگذشت همکار فقید زنده‌‌یاد «سید عبدالله سید احمدی زاویه»، خبرنگار باسابقه و عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس را به خانواده‌ی معزا، بازماندگان آن مرحوم و نیز جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

خبر درگذشت همکار فقید زنده‌یاد «سید عبدالله سید احمدی زاویه»، خبرنگار باسابقه و عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس در آغازین روزهای سال 1399 موجب تالم و تاثر شد و جامعه رسانه‌‌ای کشور را بار دیگر در سوگ از دست دادن یکی دیگر از همکاران خود اندوهگین کرد.

امر مهم رسالت اطلاع‌رسانی، موجب شد تا مرحوم سید احمدی زاویه که از روزنامه‌نگاران و گزارشگران متعهد و انقلابی بود، با ممارست و سخت‌کوشی، طی مدت سه دهه آثار قابل توجهی را در عرصه رسانه‌ای کشور خلق و منتشر نماید و تجارب خود را نیز در اختیار نسل جوان قرار دهد.

بر این اساس اینجانب، فقدان این عزیز سفر کرده را به خانواده‌ی گرامی‌ ایشان و جامعه رسانه‌ای و فرهنگی کشور تسلیت گفته و از خداوند منان برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت می‌نمایم. ‏

سید مجید هاشمی دانا
مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها