تقدیر مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از سپاه و بسیج به خاطر حضور فعال در بحران ها

کیامرث حاجی زاده گفت: همان‌طوری که در بحران‌های مختلف، سپاه پاسداران و بویژه بسیج جامعه پزشکی در مقابله با اپیدمی‌های احتمالی پس از سیلاب خوب عمل کردند در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز از ساعات اولیه پای‌کار هستند که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۳۸۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ - 24March 2020

تقدیر مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از سپاه و بسیج به خاطر حضور فعال در بحران ها

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «کیامرث حاجی‌زاده» مدیرکل مدیریت بحران خوزستان امروز با حضور در قرارگاه جهادی شفاء ضمن بازدید از کارگاه تولید مواد ضدعفونی و لباس محافظتی از سوی این قرارگاه اظهار داشت: امید می‌رود با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بلایا و ویروس کرونا از کشور خارج شود و هر چه سریعتر سلامتی کامل به هموطنان مان که درگیر با این ویروس هستند را شاهد باشیم.

وی از زحمات گروهای جهادی و بسیج جامعه پزشکی در استان و همراهی شان با قرارگاه استانی مدیریت ویروس کرونا تقدیر کرد و افزود: همان‌طوری که در بحران‌های مختلف، سپاه پاسداران و بویژه بسیج جامعه پزشکی در مقابله با اپیدمی‌های احتمالی پس از سیلاب خوب عمل کردند در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز از ساعات اولیه پای‌کار هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به مصوبه کشوری در خصوص نقاهتگاه‌ها بیان کرد: بر اساس این مصوبه نقاهتگاه‌ها بر عهده سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی نهاده شده است که در حال حاضر نقاهتگاه‌ها در حال تجهیز هستند.

وی خبر داد: در حال حاضر لوازمی مانند تخت، پوشاک و وسایل مورد نیاز تأمین شده است و همچنین مقرر است تجهیزات پزشکی آن نیز با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و شرکت‌های فولاد و پتروشیمی تهیه و تأمین شود.

حاجی‌زاده تصریح کرد: نقاهتگاه‌ها از جمله مکان‌های بسیار مهمی محسوب می‌شوند چرا که بیماران پس از ترخیص باید دو هفته قرنطینه شوند و دوره نقاهت خود را سپری کنند تا به عنوان یک حامل ویروس عمل نکنند و چرخه انتشار ویروس دوباره تکرار نشود.

وی در پایان بر رسیدگی به مناطق حاشیه‌ای تأکید کرد و گفت: گروه‌های جهادی اقدامات خوبی را از قبیل تهیه لوازم بهداشتی و همچنین بسته‌های معیشتی داشته‌اند و با توجه به تأکید استاندار خوزستان، ما هم در قرارگاه و ستاد مدیریت بحران پشتیبان آن‌ها خواهیم بود تا بتوانیم در بحث مناطق محروم که کلونی‌های جمعیتی هستند، حرکت بسیجی وار و جهادی را که سپاه و بسیج جامعه پزشکان شروع کرده‌اند، تقویت کرده و کمک بزرگی به قطع زنجیره کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار