رئیس پلیس پیشگیری پایتخت:

برقراری بیش از ۱۸ هزار تماس با ۱۱۰ از ابتدای سال/ کاهش ۱۷ درصدی تماس‌ها

سردار کیوان ظهیری گفت: از ابتدای سال تا ۴ فروردین، ۱۸ هزار و ۵۷۵ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس پایتخت (۱۱۰) گرفته شده است.
کد خبر: ۳۸۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 25March 2020

بیش از ۱۸ هزار تماس با ۱۱۰ از ابتدای سال/ کاهش ۱۷ درصدی تماس‌هابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌‌پرس سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: با توجه به درخواست مکرر مردم مبنی بر اینکه اعزام تیم‌های مرکز فوریت‌های پلیسی به صحنه جرم باید زودتر باشد و همچنین خدمات پلیسی باید سریع‌تر در درگیری‌ها به مردم ارائه شود، اسفند سال گذشته ۸۰ مأمور به جامعه فوریت‌های پلیسی اضافه شد.

وی افزود: از ابتدای سال تا ۴ فروردین ۱۸ هزار و ۵۷۵ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس پایتخت (۱۱۰) گرفته شده است؛ از این تعداد تماس ۱۸ هزار و ۳۲۵ مورد آن عملیاتی شده است.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیشترین فراوانی در تماس‌های گرفته شده با فوریت‌های پلیسی پایتخت مربوط به نزاع و درگیری است.

ظهیری گفت: این تعداد تماس در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است و همچنین عملیات‌هایی که در پی تماس با ۱۱۰ انجام شده است نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: پلیس پیشگیری پایتخت با افزایش تعداد مأموران و گشتی‌های خود در مناطق مختلف شهر سعی دارد در کمترین زمان ممکن بر سر صحنه جرم حاضر شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها