تولید ماسک توسط موکب سیدالشهدا برای مقابله با شیوع کرونا در تبریز

مسئول خواهران موکب سیدالشهدای استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ستاد مرکزی روزانه 14 هزار ماسک را تولید می کند، گفت: افزون بر این ستاد، ۲ کارگاه دیگر نیز به طور مجزا برای تولید ماسک و  لباس های ایزوله در تبریز برپاست. 
کد خبر: ۳۸۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ - 25March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «نسرین پیرسمساری» مسئول خواهران موکب سیدالشهدای استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: موکب سیدالشهدای استان با کمک های مالی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ، حمایت های سپاه و دانشگاه علوم پزشکی تبریز اقدام به تولید روزانه ماسک، ملحفه و گان (لباس مخصوص ایزوله برای بخش کرونا) کرده و این سفارشات را در بین  سپاه، نیروی انتظامی و علوم پزشکی تبریز توزیع می کند.

وی خاطرنشان شد: این کارگاه با حضور ۱۵ نفر مرد برای انتقال وسایل و خرید و  تعمیر چرخ های خیاطی و ۲۰ نفر خانم بدون مزد برای تامین نیازهای کادر درمان و بهداشت به اقلام محافظتی فعالیت می کند.

پیرسمساری با بیان اینکه ستاد مرکزی روزانه 14 هزار ماسک را تولید می کند، افزود:  افزون بر این ستاد، ۲ کارگاه دیگر نیز به طور مجزا برای تولید ماسک و  لباس های ایزوله در تبریز برپاست. 

وی ادامه داد: در شهرهای سردرود و آذرشهر هم مردم به صورت خودجوش پای کار آمده و روزانه اقلام بهداشتی تولید می کنند.

مسئول خواهران موکب سیدالشهدای استان گفت: امید است با تلاش نهادهای مختلف و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی یاری رسان مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها