گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی روحانی با‌ استاندار کرمان/ تاکید بر جبران خسارت‌های سیل

رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با‌ استاندار کرمان با بیان اینکه کسانی‌که به هشدارها توجه نکردند، توقع حمایت دولت را نداشته باشند، گفت: خسارت‌های سیل جبران خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ - 25March 2020

گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی روحانی با‌ استاندار کرمان/ تاکید بر جبران خسارت‌های سیلبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در ویدئو کنفرانس با محمدجواد فدائی استاندار کرمان که با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر کشور و با محوریت بحران سیل در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان و پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس برگزار شد با تبریک سال نو اظهار داشت: هواشناسی پیش‌بینی وقوع سیل را کرده بود و استان باید آمادگی لازم را می‌داشت.

وی با بیان اینکه جای شکرگذاری دارد که در سیل اخیر تلفات جانی در کرمان نداشتیم، افزود: در قوانین باید بیاوریم که فردی که به او هشدار‌های لازم داده می‌شود و همکاری نمی‌کند بعدا توقع حمایت دولت را نداشته باشد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: کسی که تصرف در محدوده قانونی کرده و مسیر رودخانه را مسدود کرده است، نباید از دولت توقع حمایت داشته باشد.

روحانی با تاکید بر اینکه سیل‌بند در این مناطق باید احداث شود، گفت: خسارت‌های سیل جبران خواهد شد و گزارش کامل این خسارت را ارائه کنند و جای شکر است که جان مردم سلامت است و تلفات نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اولویت اول تجهیزات درمانی کادر درمانی است، خاطرنشان کرد: در بخش تولید کشور نیز اولویت با تولید کالا‌های پزشکی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار