سوریه؛

تروریست‌ها یک پل در جاده بین‌المللی حلب –لاذقیه را منفجر کردند

یک گروه تروریستی با هدف مانع‌تراشی در برابر گشت‌زنی‌های مشترک روسیه و ترکیه در ادلب و مسدود کردن جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه، پلی را در این جاده منفجر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ - 25March 2020

تروریست‌ها یک پل در جاده بین‌المللی حلب –لاذقیه را منفجر کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، یک گروه تروریستی پل روستای الکفیر در مجاورت شهر جسر الشغور استان ادلب واقع در جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه (M۴) را منفجر کرد.

خبرگزاری سوریه (سانا) به نقل از منابع محلی و رسانه‌ای گزارش کرد که تروریست‌ها عمدا پل روستای الکفیر در مجاورت شهر جسر الشغور استان ادلب را منفجر کردند تا به این طریق جاده بین‌المللی «M۴» را مسدود کنند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های تروریستی ۱۶ ماه جاری میلادی (۲۶ اسفند) نیز پل محمبل را با هدف جلوگیری از تردد در جاده مذکور تخریب کرده و شماری از عناصر خود و ده‌ها غیرنظامی را به این جاده منتقل کردند تا استمرار مسدود شدن آن در برابر گشتی‌ها و جلوگیری از تردد‌ها را تضمین کنند.

مسکو اخیرا از دستیابی به توافق با ترکیه در خصوص توقف درگیری‌ها در ادلب و آغاز گشت‌زنی‌های مشترک در جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه خبر داد و بر پایبندی به وحدت سوریه و حاکمیت آن و استمرار مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار